OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om bolaget
Eztablisher är en etableringsbyrå som hjälper företag etablera sig på marknaden. Detta gör de via mötesbokning, utbildningar samt möjligheten att hyra in Eztablisher som en extern säljkår.
Eftersom Eztablisher redan har jobbat i de flesta branscher har de väldigt bra koll på de tjänster som erbjuds inom IT, Telecom, Reklam, Försäljning, affärssystem och mycket mer. Oavsett detta vill de alltid veta allt om sina kunder för att kunna identifiera rätt målgrupp och få till möten med dem som kunden verkligen vill träffa.
För att läsa mer om Eztablisher kan du klicka här (https://www.eztablisher.com/).
Om tjänsten
Eztablisher har cirka 12-14 personer som utgår ifrån kontoret på Söder Mälarstrand och i rollen som administrativ assistent kommer du att ha en central roll med fokus på kvalitet. Du kommer att tillhöra en modern organisation som består av positiva kollegor och en kultur där man har frihet under ansvar.
Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta administration i Eztablishers CRM-system samt hantera kalenderinbjudningar och skapandet av rapporter i Excel. Vidare finns möjlighet att hantera supportmejl och övriga ansvarsområden som kan tillkomma.
Om dig
För att passa in i rollen hos Eztablisher ser vi att du är en driven och serviceminded person med en positiv attityd. Du kommer att arbeta i diverse system och program med rapportering vilket ställer krav på att du är strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt. Vidare hoppas vi att du är lyhörd och prestigelös samt van vid ett högt arbetstempo. I denna rekrytering lägger vi stor vikt på de personliga egenskaperna.
Kvalifikationer
- Gymnasial utbildning.
- Flytande svenska och engelska.
- God datorvana och lätt för att ta dig an nya system.
- Erfarenhet av service eller support.
Tillträde, omfattning och anställning
Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag och när du är trygg i rollen finns möjlighet att arbeta mer på distans. Rollen är på deltid cirka 50% med flexibla arbetstider efter överenskommelse. Eztablisher har sitt kontor på Södermalm i centrala Stockholm. Detta är initialt ett konsultuppdrag på ca 12 månader där du är anställd av Hero med goda chanser till att bli övertagen av kunden därefter. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Erik Blom på erik.blom@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445