Administrativ assistent på deltid till Lesjöfors Fjädrar!

Administrativ assistent på deltid till Lesjöfors Fjädrar!

Arbetsbeskrivning

Här har du en perfekt chans till ett meriterande extrajobb där du får möjligheten att fylla på ditt CV och bli en del av ett litet och härligt team. På Lesjöfors Fjädrar kommer du att arbeta tillsammans med ett gäng i blandade åldrar för att säkerställa att uppdelningen mellan två bolag sker på smidigaste sätt, där du får ta ett stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter.

OM TJÄNSTEN
Lesjöfors Fjädrar är ett spännande industriföretag som specialiserar sig på produktion, inköp och försäljning av fjädrar. I november kommer en del av Lesjöfors Fjädrar brytas ut till ett eget bolag, vilket innebär att de behöver stöttning i att sköta det administrativa arbetet i samband med detta. Det här innebär alltså en chans för dig att ta dig an ett spännande extrajobb där du får arbeta administrativt med allt från att svara på frågor från kunder till att uppdatera listor och möjligtvis även stötta upp med vissa ekonomirelaterade delar.

#

Du erbjuds


* En dedikerad konsultchef och karriärspartner
* Ett meriterande extrajobb
* En möjlighet att bli en del av ett litet och härligt gäng med prestigelös anda och stor gemenskap
* En möjlighet att arbeta hemifrån när du är självgående


Uppdraget är "vid behov" ca 50% och sträcker sig till en början till årsskiftet. En förlängning under våren kan bli aktuellt. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Svara på frågor från kunder över mail och telefon
- Informera och prata med kunder om att en del av bolaget bryts ut
- Fylla i leverantörsformulär från nya och befintliga kunder
- Eventuellt stötta upp i ekonomirelaterade uppgifter

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning om minst 50% i minst 1 år framöver
- Har någon tidigare arbetslivserfarenhet
- Har god datorvana och är bekväm med att arbeta i Excel

Det är meriterande om du


* Har tidigare arbetslivserfarenhet inom administration eller ekonomi


#

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Vid behov, ca 50%
* Placering: Vällingby


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 oktober 2022
  • Ansök senast: 12 november 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


30 september 2024

30 september 2024