Administrativ assistent på ett entreprenörsdrivet bolag

Arbetsbeskrivning

Om oss


Vi är ett entreprenörsdrivet fastighetsbolag fokuserad på att utveckla kommersiella fastigheter i Stockholm. Vi arbetar långsiktigt med våra fastigheter och har idag ett flertal projekt i viktiga tillväxtområden i
Stockholm. Vår ambition är att utveckla för att kunna ta del av större projekt i tillväxtområden runt om i Stockholm och bidra med lokal tillväxt.


Dina möjligheter:


Detta är rätt arbetsplats för dig om du gillar fastigheter samt att jobba i ett mindre entreprenörsdrivet och växande bolag. I samarbete
med en mångfald av olika intressenter får du hos oss möjligheten att följa alla projekt från idé, analys och genomförande till slut. Du får en övergriplig syn
på projekten och utvecklas därmed på en bred front. Hos oss är det teamplayers som gäller, vi arbetar tillsammans för att utveckla företaget och vi delar
kunskaper för att utveckla varandra. Du blir en uppskattad medarbetare i en arbetsmiljö präglad av ett stort mått av drivkraft och frihet under ansvar.


Ditt uppdrag


På Megastar Holding AB erbjuder vi en unik erfarenhet av att driva, leda och överse ett projekt från start till slut.


Exempel på ansvarsuppgifter


Hantera ledningsgruppens kalender och mejl, samt boka resor, möten, luncher
Du ansvarar för möteskalender kring övriga möten och du ansvarar för konferenser och andra arrangemang
Koordinera utveckling av produkt och koncept i nära samarbete med ledningen

Medverka med affärsanalyser inför förvärv och ta fram beslutsunderlag för investeringsbeslut



Om dig


Vi söker dig som har arbetat som Administrativ assistent eller i en liknande roll i minst tre år. Vi vill att du är en duktig projektledare som trivs i en central roll där du fungerar som navet i ett maskineri. Du går igång på att driva saker i mål, stora som små.


Du är strukturerad, noggrann och har en mycket god
kommunikativ förmåga i tal och skrift både på svenska och engelska. Du är en teamplayer och en stark nätverkare. Du är trygg och modig som person och drivs av resultat. Du är även van att prioritera, har en stark problemlösningsförmåga
och är uppmärksam på detaljer.


Du arbetar i verksamhetens centrum vilket emellanåt innebär ett högt tempo och stor variation i de frågor du kommer i kontakt med. Självklart förstår du vikten av hög integritet då affärskritisk information hanteras.


Kvalifikationer


Goda kunskaper i tal och skrift både på engelska och svenska
Erfarenhet som projektledare alternativt ansvarsfulla roller

Goda kunskaper inom ekonomi och budgetering
Erfarenhet inom fastighet- eller byggbranschen är meriterande

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Megatrade Sweden AB Bromma
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2021
  • Ansök senast: 10 mars 2021

Postadress

Karlsbodavägen 45
Bromma, 16867

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024