Administrativ assistent / Produktion

Arbetsbeskrivning

Vi letar efter en ny roll att komplettera oss på vår resa och söker dig som är sugen på en administrativ assistentroll och har tidigare erfarenhet av produktion eller grafisk bakgrund.
Du har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och stimuleras av att lösa problem och tänka framåt. Vi ser gärna att du har tidigare byrå-vana eller kommer från en digital/grafisk bakgrund.
Vi är ett litet bolag som satsar järnet på att växa vilket innebär att vi kontinuerligt problemlöser, delegerar, agerar och anpassar oss. Du stortrivs med att ha många saker samtidigt igång och frodas i att följa upp varenda tråd i vårt nät med finess och glädje.


Exempel på arbetsuppgifter och upplägg kan till exempel vara att assistera vid brief och följa upp samt koordinera medarbetare och kunder. Assistera vid administrativa uppgifter och svara på frågor från kunder (både B2B och B2C) och viss handpåläggning för att lösa uppgifter eller produktion. Teamkänsla är A och O och förmåga att genomföra det du rör vid är största vikt.


Hantera arbeten och flöden och följa upp med medarbetare dagligen, se till att deadlines hålls och att arbete och ordrar utförs korrekt och enligt riktlinjer.
Bistå med analys och rapportsammanställning
Fakturering och bokföringsunderlag
Underhåll av kontorsutrustning, inklusive datorer, kopieringsmaskiner m.m
Visst inköp av kontorsmaterial genom att kontrollera lager- och beställningsobjekt
Svara på frågor och förfrågningar från kunder fysiskt samt digitalt
Föra anteckningar och bistå med information vid möten.
Stötta vid produktion (grafisk design, webb, tryckeri)
Förmåga att analysera och revidera arbetsmetoder för att förbättra effektiviteten
Bekväm med att jobba i en snabb miljö i ett litet men växande bolag
Exceptionella kommunikationsfärdigheter och förståelse
Överlägsen organisationskunskap och engagemang för att slutföra projekt i tid



Ride All Day AB är ett växande bolag som kombinerar egen produktion med egna varumärken med e-butiker där vi främst marknadsför print- och tryckta produkter och textilier. Vi sitter i Göteborg och behöver någon som vill växa tillsammans med oss. Tidigare erfarenhet är inget krav men meriterande, jobbet kräver att du är på plats och vi ser helst heltid även om viss flex kan finnas. Vi tillämpar provanställning vid anställningar.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ride All Day AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 december 2020
  • Ansök senast: 4 januari 2021

Postadress

Östra Eriksbergsgatan 14 A-C
Göteborg, 41763

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024