OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en noggrann, strukturerad och kommunikativ Administrativ assistent till ett uppdrag som omfattar att arbeta som projektstöd i kundens avtal- och tillståndshantering. Arbetet innebär till största delen att hantera inskrivning till lantmäteriet, utbetalning av ersättningar, arkivering av avtal, projektadministration med mera.
Vi ser gärna att du har en ekonomiutbildning samt tidigare arbetat med ekonomiskt och/eller administrativt arbete där du självständigt har hanterat rapportering, uppföljning, fakturering och allmän projektadministration. Du har kunskap om fastighet, projekt och samhällsbyggnad (ex. lantmäteri) och gärna med erfarenhet från administration av avtal, bygglov, samhällsbyggnad, lantmäteri, fastighet, anbud. Ekonomiutbildning
Erfarenhet från el- och energibranschen är meriterande.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.