OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ADMINISTRATIV ASSISTENT SAMT ANSVARIG FÖR RECEPTION Adviser Partner hjälper företag att öka och utveckla sin försäljning!Vi har sedan 2002 varit en ledande leverantör av företagsanpassade säljutbildningar, kvalificerade säljuppdrag samt är specialiserade på rekrytering av försäljare. Nu söker vi en medarbetare som ansvarar för diverse administrativt arbete och därmed också genomföra de sysslor som krävs i en reception som att svara i telefon, ta emot besökare samt en del administrativa arbetsuppgifter.Du kommer även ta del av rekryteringsprocessen där du förväntas gå igenom CV, skicka ut personlighetstest samt boka upp kandidater för intervjuer.Kort sagt, du kommer att påbörja en karriär inom området administration & professionell rekrytering.Då arbetsuppgifterna är många och över tid även kvalificerade ser vi att du är hårt arbetande och har förmågan att ur ett myller av arbetsuppgifter bedöma graden av viktighet och lösa uppgifterna en efter en.Vi ställer som absolut krav att du pratar och skriver mycket bra svenska.Är du flerspråkig är det meriterande.Du behöver inte ha arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare utan vi ser hellre att du kommer direkt från skola eller arbete av helt annan karaktär.Vi tror snarare att du är yngre än äldre, antagligen under 24 år.De kandidater som vi bjuder in till intervju kommer att genomgå ett flertal personlighetstester.I det fall du är intresserad skickar du: 1.Din CV och 2.En kort förklaring på vad du kan tillföra till Adviser Partner samt 3.Vad din motivation är för ovanstående arbete.