Administrativ assistent sökes

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat. Adecco söker nu en Administrativ assistent till vår uthyrningsverksamhet. Du kommer att vara uthyrd till vårt kundföretag, som verkar inom den kommunala sektorn.Dina arbetsuppgifter kommer till stor del att bestå av att registrera löner och avgifter samt hantera avgifter.Vidare ingår att svara på frågor rörande löner och avgifter samt att vara allmänt behjälplig gentemot enhets- och verksamhetschefer.Beroende på erfarenhet och fallenhet kan andra uppgifter tillkomma.Uppdraget är på heltid med start under senare hälften av april, varaktighet till september/oktober. Vi söker dig som är en generellt duktig administratör.Du har lägst gymnasieutbildning och har kanske läst någon annan utbildning utöver det.Har du erfarenhet av att arbeta med liknande arbetsuppgifter ses det som positivt men är inget krav.Du är bekant med Officepaketet och har du vana av arbete i Agresso lön eller verksamhetssystemet Magnacure ses det som meriterande.Som person är du serviceminded och öppen.Du är glad, positiv och alert: du är vaken för detaljer och felaktigheter och kan arbeta självständigt.Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet.Med varierande uppdrag får du en bred arbetslivserfarenhet, personlig utveckling och ett brett kontaktnät.Intervjuer kommer att hållas löpande.Du söker tjänsten genom att först registrera ditt CV på www.adecco.se och därefter ansöka.

Sammanfattning

Postadress

Torggatan 6
Göteborg, 41105

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024