OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som kan arbeta självständigt och noggrant, har hög social kompetens, vågar ta egna beslut, förstår vikten av service och såklart gillar du att arbeta med människor! Du är stresstålig, trivs med att arbeta i ett stundtals högt tempo samt är en van problemlösare. Du är lyhörd och prestigelös samt en god kommunikatör. Du har god mail och telefonvana. Du är duktig på att skapa och bibehålla relationer och på att bemöta människor i en inspirerande och mångkulturell miljö. Du har känsla för logistik i planeringsarbetet, du är van att arbeta strukturerat och metodiskt.
Dina arbetsuppgifter kommer vara mestadels administrativa kopplade till bolagets rekryterings- och utbildningsverksamhet. Du kommer vara en viktig del i bolagets arbete med registrering av nya tolkar/översättare, administration och försäljning av kurser/kursplatser, kontorsadministration.
Utbildning och erfarenhet:
Du har minst gymnasiekompetens.
Vi ser gärna att du tidigare erfarenhet av administrativt arbete.
Du talar och skriver svenska obehindrat.
Erfarenhet av försäljning är meriterande
Kort om oss
Linguacom är ett språkföretag som förmedlar tolk- och översättningstjänster till främst kommuner, stat och landsting, men även till privata kunder. Vi är idag ca 27 anställda och vi sitter i fina lokaler i Finntorp, Nacka (ca 8 minuter från Slussen med buss). Vi har funnits i dryga tretton år och vi är ett av de ledande språkföretagen i landet.
Rekrytering sker löpande och provanställning tillämpas.