OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en skicklig och serviceorienterad administratör? Vill du ha en roll i en inspirerande och framväxande miljö som ställer höga krav på tillgänglighet och professionalism? Då ska du fortsätta läsa!
Om tjänsten
Perido söker en administrativ assistent till en av våra kunder, ett stort företag och ett välkänt namn inom fordonsindustrin. Du kommer att vara en del av ledningsgruppen för Global Online Experience (GOX). Detta är en heltidstjänst med placering på kontoret i Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
Som administrativ assistent kommer du att ge omfattande och proaktivt stöd till Engineering Lead, där du spelar en central roll i att hantera chefens e-post, kalender, och mötesplanering. Du kommer att fungera som en länk mellan interna och externa affärsrelationer genom att koordinera och prioritera möten, förbereda agendor, samt dokumentera protokoll. Din roll innebär att du är en viktig del av GOX-ledningsgruppen och säkerställer smidiga administrativa processer.
Dina egenskaper
Tjänsten kräver en flexibel och serviceinriktad person. Du besitter en hög integritet och professionalism, och ditt utförande är noggrant och exakt. Du har en mycket god kommunikationsförmåga och ett proaktivt förhållningssätt till uppdraget som assistent. Det är också viktigt att du trivs i en miljö med högt tempo och har förmågan att arbeta under tidspress.
Låter detta som en spännande tjänst?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Mer än 2 års erfarenhet som administrativ assistent eller liknande
Utmärkt planerings- och organisationsförmåga
Kunna arbeta självständigt
Utmärkt datorvana i administrativa system
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till och med 2025-06-30. Start så snart som möjligt.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Linn Willberg som kan nås på mejl linn.willberg@perido.se. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34778 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.