OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en person som är villig att göra en punktinsats hos oss på BRP Systems i form av administrativt arbete. Vi har behov av administrativ stöttning under ca en veckas tid motsvarande heltid. Du som anställs kommer att få i uppgift att strukturera upp mappar, dokument och filer i de system vi arbetar i som på så vis kommer att bidra till en bättre struktur och överblick för alla våra medarbetare. Arbetstiderna är flexibla men vi ser gärna att arbetet utförs från vårt kontor i Linköping. Vi bedömer att denna uppgift sammanlagt kommer att ta ca 40 timmar men kan läggas upp flexibelt utifrån vad som passar dig som anställs.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har möjlighet att starta omgående och som är duktig på administration. Du har ett systematiskt och metodiskt tillvägagångssätt när du tar dig an uppgifter och är duktig på att använda din tid effektivt.
Vilka är BRP Systems?
BRP Systems är ett produktutvecklingsföretag med huvudkontor i Linköping där företaget grundades. Vi har cirka 100 anställda och våra lösningar finns tillgängliga på mer än 2 000 anläggningar i tio länder – vilket gör att våra produkter når mer än 3,5 miljoner slutanvändare.
Om du någonsin har bokat en spinning- eller PT-klass eller checkat in på ditt gym i receptionen har du förmodligen använt våra produkter som slutkonsument. När du förlängde ditt gymkortsabonnemang eller gjorde en betalning arbetade receptionisten då också inom våra system. BRP utvecklar och erbjuder mjukvarulösningar till kunder inom fitnessbranschen och vi är Nordens ledande leverantör.
Intresserad?
Om detta låter som ett uppdrag du vill ta dig an och som passar dig, skicka då in din ansökan till hr@brpsystems.se. Urval och intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt!