OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hyrpersonal Sverige bemannar och rekryterar inom alla yrkesområden med hela Sverige som arbetsfält! Vår målsättning är, och har alltid varit att vara snabbast och bäst på rekryteringar och att hyra ut de bästa medarbetarna, något som alltid leder till anställningar hos kund, inget skall vänta till morgondagen! Vi söker för kunds räkning en administrativ assistent. Arbetsuppgifter: - Ha hand om mobiltelefoner och vanliga telefoner - Ansvara för övrig kontorsutrustning (t.ex. kopiatorer) - Ha hand om adress/mail-register - Sköta inköp av kontorsmateriel - Ansvara för vår telefonväxel och svara vid behov - Hjälpa till med att hålla ordningen på kontoret - Ordna fika och liknande vid kundbesök - Stötta och avlasta ledningsgruppen med t.ex. mötesbokning, resebokning och andra administrativa uppgifter - Hjälpa projektledarna med enklare sysslor, t.ex. kuverthantering - Hålla i mindre projekt, t.ex. administrera kring externa utbildningar - Eventuellt delta i testverksamhet av nya funktioner i datasystem Tjänsten innefattar även mindre ekonomiarbeten så som, faktureringsarbete och andra ekonomisysslor. Erforderliga kunskaper: Vi ser gärna att du har en grundläggande ekonomisk utbildning eller erfarenhet ifrån enklare ekonomiskt arbete. Erfarenhet ifrån liknande arbeten är meriterande men inget krav. Känna ansvar för sina arbetsuppgifter är dock ett krav. Vi ser gärna att du är glad och framåt som person med en trevlig telefonröst. Tycker du att det stämmer överrens på dig, tveka inte att skicka in en ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urgallring.