Administrativ assistent sökes till Fibio!

Administrativ assistent sökes till Fibio!

Arbetsbeskrivning

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du en engagerad och noggrann person i åldern 24–35 år som vill ta dig an en spännande och varierande roll som Administrativ assistent? Trivs du med att kombinera ekonomiska uppgifter med serviceinriktat arbete? Då kan du vara den vi söker!

Om tjänsten:
Som Administrativ assistent hos oss kommer du att ha en viktig roll i både den dagliga och administrativa driften av vårt kontor. Du kommer att arbeta i moderna och centralt belägna lokaler i Helsingborg, där du får möjligheten att bidra till både företagets och din egen utveckling.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:

Posthantering och arkivering av dokument.

Beställning och hantering av kontorsmaterial.

Ta emot och distribuera leveranser.

Grundläggande kund- och leverantörskontakter.

Registrering och betalning av fakturor.

Skapande och utskick av kundfakturor.

Hantering av kund- och leverantörsreskontra.

Löneadministration.

Ta emot besökare, erbjuda kaffe, samt svara i företagets växeltelefon och porttelefon.


Vem är du?
Vi söker dig som är strukturerad, serviceinriktad och trivs med att ha ett varierande arbete där du både ansvarar för vissa ekonomiuppgifter och bidrar till att skapa en trevlig kontorsmiljö. Du har god kommunikativ förmåga och är van vid att arbeta självständigt, samtidigt som du samarbetar bra med andra.

Kvalifikationer:

Minst gymnasieutbildning är ett krav.

Erfarenhet av ekonomiadministration är meriterande men ej ett krav då vi utbildar dig internt.

Du har god kommunikationsförmåga och uppmärksamhet på detaljer.


Vi erbjuder:

En heltidstjänst.

En spännande och varierande roll i ett framgångsrikt företag.

Möjlighet till personlig och professionell utveckling.

En trevlig arbetsmiljö med engagerade kollegor.

Konkurrenskraftiga villkor och förmåner.


Arbetstid:

Heltid, helgfria vardagar kl. 08:00–17:00.


Placeringsort:

Helsingborg, i våra fräscha och centralt belägna lokaler.

Observera att rollen inte är distans eller hybrid utan man utgår från vårt kontor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Groups kund
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 september 2024
  • Ansök senast: 14 oktober 2024

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024