OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du serviceinriktad och vill arbeta inom administration i ett ungt och glatt gäng? Tjänsten är placerad i ljusa och fräscha lokaler i centrala Stockholm.
Vår kund
Transvoice är en dynamisk och mångkulturell arbetsplats. De representerar tolk- och översättningstjänster på över 200 olika språk och dialekter, i deras nätverk ingår ca 4000 tolkar och översättare.
Arbetsuppgifter
Som administrativ assistent kommer du att tillhöra kvalitetsavdelningen. Arbetet består av att hantera avvikelser såsom att ta emot reklamationer, utreda avvikelser och återkoppla till våra kunder inom stat, kommun, myndigheter, förvaltningar, samt privata företag och organisationer i hela Sverige. Att skapa och bibehålla en god relation till kunder och personal kommer att vara en central del i ditt dagliga arbete.
Vem är du?
Du behöver ha ett stort intresse av att arbeta med kundvård och kvalitet, förstå hur viktigt det är för ett företag att ha nöjda kunder. Vi söker dig som har lägst gymnasiekompetens samt erfarenhet av servicebranschen. Tidigare erfarenhet av reklamationsärenden är ett stort plus. Då detta är en administrativ tjänst med mycket kontakt med myndigheter krävs det att du kan formulera dig väl i tal och skrift på ett formellt och moget sätt. Du behöver vara analytisk samt ha höga krav på kvaliteten på ditt arbete. Det kan tidvis vara ett högt arbetstempo varför du behöver klara av att hålla hög kvalitet och service även i stressade situationer. Det kommer att ställas krav på att du kan vara tillmötesgående och lyhörd och kommunicera öppet med både kunder och kollegor.
Det är också viktigt att ha/vara:
- positiv
- utåtriktad
- hög servicenivå på ett naturligt sätt
- stresstålig
- flexibel
- lugn och trygg
- kommunikativ i både tal och skrift
Transvoices värdegrunder är:
SERVICE ANSVAR GLÄDJE KOMPETENS PÅLITLIGHET KVALITET
Vilket är viktigt att du kan dela med företaget.
Villkor
Tjänsten är ett vikariat på 1 år med goda möjligheter till fortsatt anställning.
Tillträde OMGÅENDE så sök tjänsten redan idag!
Arbetstider: 08.00-17.00
Alla ansökningar går via Jobzone, kandidater som uppfyller kompetenskrav samt personliga egenskaper kommer att presenteras för kund enligt överenskommelse.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Jobzone
Jobzone grundades 2002 och är idag ett av Nordens största rekryterings- och bemanningsföretag. Genom våra 50 kontor i Sverige och Norge personalförstärker vi över 2000 kunder per år i olika branscher och befattningar.
Jobzones vision är att skapa framgång för individer och organisationer, och vår målsättning är att vara branschens mest attraktiva arbetsgivare! Vår kultur är välkomnande och vi har ett stort engagemang med höga ambitioner.
Självklart är vi auktoriserade, har kollektivavtal, försäkringar, förmåner med mera. Du kan känna dig trygg i din anställning hos Jobzone och våra kunder!
Kontaktpersoner på detta företaget
Henrik Lindström
070-7788339
Fredrik Ljungar
070-1678503
Tove Hahnsson
0707788354
Pierre Andersson
0707788312
Peter Dangovanos
0733599556
Henrik Hägglund
070-7787348
Hjalmar Hagman
0701678523
Anki Larsson
0738413036
Anki Larsson
070-167 85 06