Administrativ Assistent som kan Navision

Arbetsbeskrivning

Är du tillgänglig omgående?Är du kunnig i[Navision och en stark administratör?[ Vår kund som är belägen i slakthusområdet i Stockholm söker nu en duktig adminstratör.Vår kund arbetar med import av kött från bland annat Skottland, Tyskland, Danmark och Irland.Du kommer att arbeta som inhyrd och anställd av Randstad till en början för att sedan gå över fast till kunden.Intervjuer kommer ske fortlöpande och tillsättning kommer att ske så fort vi har hittat rätt kandidat.Du kommer att hantera inkommande post samt vanligt förekommande administrativa göromål.Utbildning/Erfarenhet Du har[arbetat med liknande uppgifter tidigare.Du är van vid att arbeta i MS Office samt har[ en god vana från att ha arbetat i Navision.Personliga egenskaper Som person är du driven, strukturerad, noggrann och stresstålig.Du är van att arbeta självständigt då man sitter en hel del själv.[Du är glad, serviceminded, och en god kommunikatör.I övrigt kräver rollen att du är en lagspelare som snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter och är duktig på att anpassa dig till nya situationer och individer.[ Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 16 december 2008
  • Ansök senast: 31 december 2008

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


5 november 2024

5 november 2024

5 november 2024