OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en noggrann och ordningsam person som tycker om att strukturera ditt arbete? Trivs du med kundkontakt och är duktig på service? Har du dessutom tidigare erfarenhet av att arbeta med register eller kommit i kontakt med offentlighetsprincipen? Då är det dig vi söker!
Beskrivning
Perido söker två administrativa assistenter till vår kund, en statlig myndighet. Konsultuppdraget är inledningsvis på tre månader och du kommer vara placerad vid härligt fartfyllda kvarter centralt i Stockholm.
Som administrativ assistent i detta utvecklande uppdrag kommer du att ansvara för öppning av analog och digital post, samt registrera och arkivera inkommande handlingar. Här får du visa upp din goda serviceförmåga då du är ansiktet utåt mot allmänhet och massmedia när de vill få tag på allmänna handlingar, och det är därför också bra om du tidigare arbetat i register och kommit i kontakt med offentlighetsprincipen. Dessutom är det viktigt att du är en självgående person som trivs bra med självständigt jobb. Är det här uppdraget för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
- Gymnasiekompetens
- God datavana och erfarenhet av att arbeta med register
- Meriterande med kunskap om offentlighetsprincipen
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Kontakt
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.