OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Isaksson Rekrytering befinner sig i en mycket positiv spiral och söker därför en assistent till sitt kontor på St:Eriksplan.
sökord: kontorsassistent, assistent, säljassistent, VD-assistent, administratör, Microsoft Officepaketet, datorvan, svenska språket, it kunnig, kommunikativ, kreativ, Stockholm, St:Eriksplan,
Isaksson Rekrytering är ett av de ledande företagen i Sverige när det gäller rekrytering/interimslösningar/bemanningsverksamhet till bygg respektive fastighetsbranschen.
Vi växer snabbt och tänker varje dag på våra värdeord/värdegrunder: Glädje, Engagemang, Kvalitet och Framåtanda. Vi finns med egna kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Borlänge.
Isaksson Rekrytering är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Almega-Bemanningsbolagen-Svenskt Näringsliv samt medlem av Sveriges Byggindustrier BI.
Nu söker vi till vår egen verksamhet en assistent.
Dina arbetsuppgifter
I din roll kommer du få stor inblick i hur det fungerar på ett snabbväxande
rekryterings/bemanningsföretag. Ditt huvudansvar kommer vara att underlätta verksamhetens dagliga arbete genom stöd och service i form av administrativa och praktiska arbetsuppgifter.
Arbetet är varierat och innefattar bl.a. planering och arrangemang inför olika typer av möten, organisering och sammanställning av dokument samt löpande renskrivning av anteckningar från
kund och kandidatmöten.
Som assistent hos oss kommer du bl.a. att arbeta med:
•Planera Regionchefen Stockholms dagliga arbete såsom kalender och
e-posthantering samt kallelser till och samordning av möten.
•Planering av dagordning inför möten tillsammans med Regionchefen och VD.
•Support och uppföljning av åtgärder som beslutas av Regionchefen och VD.
•Framtagning och presentation av beslutsunderlag och dokumentation.
•Protokollföring av möten och distribution av information.
•Samordning av arrangemang och mindre projekt.
•Assistera Regionchefen i dagliga sysslor och övriga ärenden.
•Delta i kund samt kandidatmöten (intervjuer) föra anteckningar och dokumentera dessa
i vårt stödsystem.
Din profil
För att trivas och lyckas i denna roll ser vi gärna att du är i början av din karriär, driven, organiserad och med en stark vilja att hjälpa andra. Du har en god kommunikativ förmåga och kan fånga upp behov och vidta åtgärder. Du arbetar utifrån ett strukturerat arbetssätt och har en god förmåga att prioritera och planera ditt och andras arbete. Du är en lyhörd och prestigelös person med hög integritet som trivs med att arbeta i ett högt tempo och i en föränderlig miljö.
Krav
•Mycket goda kunskaper i Office365
•Relevant Högskoleutbildning inriktning ekonomi/juridik/
•Körkort
•Mycket goda kunskaper i Svenska, gäller både tal och skrift
Meriterande
•Erfarenhet av service och administrativt arbete i en snabbväxande organisation
•Erfarenhet av liknande roll som assistent
•Erfarenhet från rekryterings/ bemanningsbranschen
Ansökan
Är du en nyfiken, driven person? Välkommen att söka till oss! Vi intervjuar kandidater löpande och räknar med att tjänsten skall vara tillsatt innan sista ansökningsdag. Om du har frågor rörande tjänsten kontakta Ira Isaksson via mail?ira@isakssonrekrytering.se?eller telefon 0704-85 75 59.
Kontaktpersoner på detta företaget
Camilla Westergren
0707683900
Lina Eliasson
0721829671
Sofia Folke
0701- 44 54 63
Emelie Ryman
0721-64 94 56
Louise Roddar
0734297366
Lina Eliasson
Annie Günther-Palfors
0721-64 55 62
Amanda Jansson
070-149 25 03
Malin Axberg
0709-350040
Madeleine Humphries
0762058821