Administrativ assistent till AstraZeneca

Arbetsbeskrivning

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Arbetsbeskrivning

Som administrativ assistent på Customer Relations kommer du supportera logistikkoordinatorerna med administrativa arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat registrering av reklamationer och orderläggning i system. Du kommer även behöva se över avtal och jämföra leveransvillkor mot uppsatta avtal. Du kommunicerar dagligen i varuförsörjningsfrågor via mail, telefon och lync.

Arbetet utförs i en global miljö med hög takt, och tarkt fokus på tvärfunktionellt samarbete. Rollens natur kräver en förmåga att vara flexibel och att självständigt kunna prioritera och göra bedömningar för hur tiden bäst fördelas för att arbetet ska bedrivas effektivt.

AstraZeneca har ett starkt fokus att jobba med Lean och de jobbar för att deras arbete också ska genomsyras av den filosofin - standardiseringar, ständiga förbättringar och processoptimering är en naturlig del av deras vardag.

Vem är du?

Arbetet sker på både svenska och engelska och du behöver därför tala och skriva obehindrat i dem båda språken. Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet från administration från exempelvis logistikbranschen eller kundtjänst samt erfarenhet från orderhanteringssystem samt goda kunskaper i Excel och Office paketet.

Som person behöver du vara social och utåtriktad lagspelare, du strävar efter bra samarbete i dina kontaktytor och tar alltid personligt ansvar. Viktiga egenskaper är att du är noggrann och känner dig bekväm att följa våra fastställda regler, rutiner och standards. Du är engagerad, flexibel och serviceminded.

Du erbjuds

En tjänst som administrativ assistent på AstraZeneca i Södertälje. Du kommer att vara placerad på bolagets kontor i Södertälje
tjänsten startar omgående och kommer pågå under 6 månader.

För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta Paulina Stjernström på paulina.stjernstrom@jurek.se.
Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Skicka in din ansökan redan idag då vi intervjuar löpande!

Start:

Omgående

Lön:

Enligt överenskommelse

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson

Thomas Eklöf

Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki

Malin Alexandersson

Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström

Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 18 maj 2016

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024