OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Letar du efter ett meriterande och utvecklande administrativt uppdrag? Är du en person som tycker om att bidra till en god atmosfär på din arbetsplats? Har du dessutom erfarenhet av att jobba inom försäkringsområdet är det här uppdraget för dig!
Beskrivning
Perido söker nu en administrativ assistent för ett konsultuppdrag hos vår kund. Kunden är ett stort försäkringsbolag med fina lokaler i utkanten av Stockholms innerstad.
I rollen som administrativ assistent kommer du framför allt att arbeta med handläggning och registrering i vår kunds försäkringssystem. Här jobbar du med att administrera försäkringsärenden, ge service och support på telefon och mail, registrera information, samt ta hand om andra uppgifter som dyker upp i det löpande arbetet. Vi tror att du som söker är en person som snabbt sätter dig in i instruktioner, rutiner och anvisningar. Du är noggrann och är van vid att arbeta med deadlines. Dessutom hoppas vi att du har en glad och positiv inställning som gör att man gärna vill samarbeta med dig! Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
-Gymnasial utbildning
-Erfarenhet av administrativt arbete inom försäkringsområdet
-Meriterande med kunskaper om liv- och pensionsförsäkringar
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Omfattning och tillträde
Konsultuppdrag med tillträde så snart som möjligt. Uppdragstid 10 månader. Heltid.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9523DB i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
9523DB
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se