OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på FriskaHem Sverige AB söker Administrativ assistent till vårt kontor i Helsingborg.
FriskaHem Sverige AB är ett företag som arbetar med fuktåtgärder och saneringar i både privata bostäder och i offentliga miljöer. Vi är ett växande bolag som är verksamt över hela södra Sverige.
Vi söker dig som
Är minst 18 år
Talar flytande svenska och har goda skrivkunskaper
Har ett stort intresse för service och kundbemötande
Bra förmåga att planera och strukturera
Är ansvarsfull och noggrann
Positiv och självgående
Som Administrativ assistent för FriskaHem Sverige AB kommer ni att vara lite av spindeln i nätet. Ha kontakt med våra befintliga och nya kunder. Samt hålla kontakt med våra tekniker runt om i Skåne och Göteborg.
Samordna alla planerade besiktningar och vara länken mellan kund och tekniker.
Vi erbjuder dig:
Heltidsanställning (måndag-fredag)
Produktutbildningar
Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
Trevliga och positiva kollegor
Är du intresserad till att få veta mer om oss som företag eller tjänsten som Administrativ assistent?
Eller vet du någon som har det vi söker efter?
Arbetstider: Måndag-Fredag 10-18
Omfattning: 100%
Tillsättning: Omgående
Besök oss gärna på Facebook & Instagram
@friskahemsverige
Kontaktperson:
Peter Kiss (Rekrytering)
jobb@friskahemsverige.se
Tel / nr: 0705-45 17 76