Administrativ assistent till Funktionshinderomsorg/Äldreomsorg

Arbetsbeskrivning

Habo kommun ligger i södra Vätterbygden som är en av landets främsta tillväxtregioner.
I Habo finns allt från ett livaktigt centrum, närhet till skog, natur och härliga bad i Sveriges näst största sjö.



ARBETSUPPGIFTER
Vi söker dig som är driven, initiativrik, noggrann och serviceinriktad administratör till Funktionshinderomsorg/äldreomsorg.

Du kommer ha ansvar för det dagliga administrativa arbetet såsom bemanning, schemahantering, fakturering, tidsredovisning och avräkning för assistansersättning via försäkringskassan.
I arbetet ingår även arbetsuppgifter kring ledsagning, kontaktpersoner, avlösning i hemmet för målgruppen.

Det administrativa stödet består av tre assistenter där du är en av dessa.

KVALIFIKATIONER
Krav på arbetslivserfarenhet. Goda datakunskaper är ett krav. Du ska ha lätt att utrycka dig i tal och skrift. Erfarenhet av IT-system Magna cura, Personec P samt Time care pool är meriterande. Du ska ha relevant utbildning inom administrationen samt arbetslivserfarenhet inom funktionshinderomsorg/äldreomsorg.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lena Svenningsson
036-442 83 26
Fackliga företrädare når du via växel
036-442 80 00
Betty Svensson
036-442 83 25
Bibbi Åhgren
036-442 83 46
Iréne Hård
036-422 83 33
Ann-Louise Gillek
036-442 83 55
Eva-Lotta Zäther
036-4428461
Johanna Rydberg
036-4428229
Fackliga företrädare nås via vår växel
036-442 80 00
Anetthe Jovanovic Karlsson
036-442 81 41

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Habo kommun, Socialförvaltningen Habo
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid. Dagtid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: Tillträde sker i mitten av oktober.
  • Publicerat: 20 augusti 2013

Besöksadress

Jönköpingsvägen 19 Habo
None

Postadress

Box 212
Habo, 56624

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024