Administrativ assistent till GE Renewable Energy

Administrativ assistent till GE Renewable Energy

Arbetsbeskrivning

Är du en social mångsysslare inom Administration? Vi letar efter dig som kan växla lätt mellan svenska och engelska, gillar människor och snabbt kan sortera och dokumentera information.

Vi söker dig som:

• Pratar och skriver engelska lätt och ledigt
• Fokuserar bra vid hög arbetsbelastning
• Har god datavana och inom Office-paketet

Om tjänsten
Som administratör på GE Renewable Energy kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att med god datavana hantera administrativa uppgifter i olika program. Rollen innebär även att föra mötesanteckningar, i huvudsak på engelska. Som medarbetare får du upplärning och introduktion för att snabbt kunna ge god service och administrativ assistans till din avdelning.

Du får många trevliga kollegor och ett positivt arbetsklimat där det händer mycket. Tjänsten innebär restid till ditt kontor i Markbygden. 

Arbetstiden är 7:30-16:30, men kan ändras efter överenskommelse. Övertid kan förekomma.

Egenskaper
Är du positiv, serviceinriktad och gillar att jobba i ett team då är du den vi söker. Vidare ser vi att du är bra på att kommunicera, samarbeta och har social kompetens.

Språk
Tjänsten kräver god förmåga att kommunicera svenska och engelska i både tal och skrift.

Om GE Renewable Energy
"GE Renewable Energy harnesses the earth´s most abundant resources – the strength of the wind, the heat of the sun and the force of water; delivering green electrons to power the world´s biggest economies and the most remote communities.
With an innovative spirit and an entrepreneurial mindset, we engineer energy products, grid solutions and digital services that create industry-leading value for our customers around the world."

Om anställningen
Tjänsten som administratör på GE Renewable Energy är ett konsultuppdrag med start nu i vår. Uppdraget är på minst 6 månader med en tjänstgöringsgrad på 100%. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag och rabatt på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas så fort som möjligt och rekryteringsarbetet sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Sofie Driberg: sofie.driberg@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Assistent, Administrativ assistent, Adecco Piteå

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 mars 2021
  • Ansök senast: 18 april 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb