OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för Haypp Groups räkning en prestigelös och flexibel administrativ assistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående, ett uppdrag som sträcker sig mellan 4-6 månader med chans till förlängning.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en prestigelös och flexibel administrativ assistent till Haypp Group. Företaget är världsledande på marknaden för nikotinpåsar och online-marknadsledare i Europa för den traditionella orala nikotinmarknaden. Med åtta e-handelsvarumärken finns Haypp gruppen i över 30 länder. Kontoret är beläget centralt i Stockholm.
Det är ett glatt och familjärt team som har ett stort driv och engagemang. Företaget är i en expansiv fas och söker en person som tycker om att arbeta administrativt och vill vara en del av deras framgång.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mejl kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som administrativ assistent kommer du att stötta företagets Head of Category Management. Du kommer bland annat att assistera och förbereda under/efter möten, ta del av förhandlingar, kalenderhantering och mötesbokningar. Tjänsten är på heltid med start omgående och arbetstiderna är måndag - fredag klockan 09.00 - 17.00.
Tjänsten passar dig som brinner för att arbeta med effektiv administration och tycker om att ha många bollar i luften. Du arbetar noggrant och strukturerat samt är nyfiken och intresserad av att lära dig mer.
Som administrativ assistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:
Förbereda inför möten
Kalenderhantering och mötesbokning
Förbereda material och presentationer
Kontakt med kunder
Stötta övriga teamet med administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
Har något års erfarenhet av service och administration
Har mycket goda kunskaper inom Officepaketet, framför allt i Excel
Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om:
Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Som person är du prestigelös, serviceinriktad och strukturerad. Du är flexibel, lösningsorienterad och professionell. Vidare är du nyfiken, van att arbeta i högt tempo och en riktig doer. Det är även viktigt att du kan arbeta både självständigt och i grupp.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04