Administrativ assistent till internationell koncern

Administrativ assistent till internationell koncern

Arbetsbeskrivning

Är du en fena på administration och älskar du att leverera service i världsklass i alla lägen? Vill du vara en del av en internationell och växande koncern? Till vår kund i Malmö söker vi en administrativ assistent till deras kontor för uppdrag omgående.

Arbetsuppgifter
Som administrativ assistent har du en bred roll med olika slags arbetsuppgifter. Du kommer främst att administrativt stötta kollegor och chefer samt ansvara för själva kontorslokalen.

Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat: Administrativt assistera CEO och koncernledning
Fakturahantering, dokumenthantering, arkivering och kopiering
Ansvara för och arbeta med loggbok, kalender och styrelseportalen
Boka in samt informera om möten, konferenser, resor osv
Hantera post och svara på mejl
Svara i telefon och välkomna gäster och besökare till kontoret
Hålla i ordning kontorslokalen samt förbereda konferensrum
Ansvara för inköp av exempelvis kontorsmaterial, förbrukningsvaror och gåvor
Utveckla och digitalisera administrativa rutiner
Vara behjälplig vid eventuella företagsevent

Arbetstid: måndag-fredag kl 08.30-17.00. Arbetet sker på plats i centrala Malmö.

Tjänsten ska tillsättas omgående. Uppdragets längd är sex månader med chans till förlängning.

Kompetens, erfarenhet och personliga egenskaper
Du som söker tjänsten har arbetserfarenhet av administration. Du får gärna ha en bakgrund inom service eller en relevant utbildning. Du älskar att hålla ordning och reda och har förmågan att leverera det lilla extra. Du är en duktig administratör, hanterar gärna rutinuppgifter och är noggrann och strukturerad i ditt arbete. Du behärskar engelska och är bekväm med att svara i telefon.

Som person är du social och positiv och sprider energi och glädje till din omgivning. Du är prestigelös, lösningsfokuserad och professionell i ditt sätt att agera. Du är lyhörd och initiativrik och trivs med att arbeta självständigt. Självklart älskar du service och förstår att det är de små skillnaderna som avgör. 

Vi erbjuder dig 
Möjligheten att arbeta på JKS Sverige i ett spännande uppdrag hos vår kund. Du har en konsultchef som du har en tät och nära dialog med, som säkerställer att du är nöjd i din anställning samt i ditt uppdrag. Vi har kollektivavtal och följer de regler och avtal som finns på arbetsmarknaden, så att du som konsult kan känna dig trygg i din anställning hos oss.   

Ansök
Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan redan idag, då vi arbetar med löpande urval. Har du frågor om uppdraget eller om JKS är du givetvis välkommen att kontakta Elisabeth Widéen på 040-12 12 25.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Elin Jonsson
+46 (0)40 12 12 25
Elin Jonsson
+46 (0)709 68 30 20
Frida Borg
+46 709-68 30 19
Elin Jonsson

Jimmi Femö
0709 683021

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JKS Sverige
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 mars 2021
  • Ansök senast: 29 april 2021

Besöksadress

Verkstadsgatan 26135 Landskrona
None

Postadress

Verkstadsgatan
1282, 26135

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024