Administrativ Assistent till Känd Fordonskund

Administrativ Assistent till Känd Fordonskund

Arbetsbeskrivning

Tjänsten involverar en innovativ och teknisk del av fordonsindustrin, med fokus på mjukvaruutveckling och uppkoppling för att möta samhälleliga utmaningar genom att utveckla lösningar som stödjer effektivitet, säkerhet och hållbarhet för kunden intressenter. Kundens huvudkontor ligger på Lindholmen, Göteborg och det är där du kommer att finnas.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start i mitten av september och sträcker sig 5 månader fram med en god chans till förlängning!


Om tjänsten
Vi söker en person med mycket hjärta, kreativitet och exceptionellt servicetänkande. Någon som förstår vikten av en bra företagskultur och vill bidra till en bättre arbetsplats. Jobbet kommer att täcka ett stort antal områden så en positiv attityd, förmåga att förutsäga och vilja att ta sig an alla typer av uppgifter kommer att vara avgörande för att lyckas i denna position.

Vi erbjuder en möjlighet att arbeta i en spännande, global arbetsmiljö som ger en stor möjlighet att utvecklas både professionellt och personligt. Du kommer att ingå i en organisation som utvecklar och levererar spjutspetslösningar och framtidens tjänster. Vår arbetsmiljö och företagskultur är välkomnande, kreativ, engagerande och inspirerande och vi främjar lagarbete, balans mellan arbetsliv, mångfald och hållbarhet.
Om detta är jobbet för dig, skicka gärna in din ansökan direkt.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Följande ansvarsområden ingår
• Vårda företagskulturen genom att skapa och samordna gruppaktiviteter, kontors förmåner, event, möten, spel, alltid med hållbarhetsperspektivet i åtanke.

• Säkerställa en välkomnande och målmedveten kontors- och arbetsmiljö genom att vara den första kontaktpunkten och ledande inom alla kontorsrelaterade uppgifter inklusive fastighetsförvaltning, mötesrum, arbetsplatser, IT-utrustning, städning, leveranser, skyltar och annat i linje med rutinerna.

• Leda utbildning och samordning av säkerhetsrutiner för personalen och anläggningen på Lindholmspiren.

• Ta fram budget och uppföljning av kostnader för kontor på Lindholmspiren, stämningsstyrande aktiviteter och andra centrala kostnader.

• Assistera vid koordinering, planering och genomförande av interna och externa evenemang.


Vem är du?
Som administrativ assistent söker vi dig som har:

• 5+ års erfarenhet från kontorsarbete gärna som assistent, admin eller projektledare.

• En passion för att få arbetsplatser att fungera smidigt och leverera en fantastisk serviceupplevelse till anställda.

• Positiv attityd och vilja att arbeta med alla sorters uppgifter med varierande komplexitet från ganska enkla uppgifter till mer komplexa, förmåga att lösa problem relaterade till IT-utrustning är en fördel.

• En ”can do”-attityd och förmåga att tänka utanför ramarna när utmaningar dyker upp.

• Erfarenhet från budgethantering och uppföljning.

• God samarbets- och kommunikationsförmåga vid interaktion med alla typer av människor.

• Goda kunskaper i engelska (både i tal och skrift).

• Mycket god PC-vana inklusive Microsoft Excel, Word och PowerPoint EBD och SAP.


Om verksamheten
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Väst AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 augusti 2022
  • Ansök senast: 12 september 2022

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024