OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tycker du om att ge god service och hjälpa andra människor? Har du jobbat i en administrativ roll tidigare och är ute efter ett kortare uppdrag? Då bör du läsa vidare! Perido söker en person till ett företag i norra Stockholm som säljer litteratur. På företaget står man nu inför en arbetstopp i och med skolstarten och behöver därför extra hjälp. Uppdraget har en löptid på närmare 10 veckor. På serviceavdelningen där du kommer att jobba arbetar man med att ta emot order och reklamationer från kunder via mail och telefon. Här kommer du att hjälpa till med den administrativa sidan av arbetet. Du kommer att jobba med datorn som ditt främsta redskap då du kommer att göra orderregistrering av nya beställningar, administrera olika användarkonton samt föra in annan information i det interna systemet. Kravprofil - Gymnasieutbildning - Gärna arbetslivserfarenhet inom administration - God datorvana - Du uttrycker dig väl i tal och skrift Du är en driven och social person som trivs i en miljö där du får arbeta och umgås nära dina kollegor. Eftersom du kommer att arbeta administrativt är det viktigt att du tycker om att hjälpa andra och att arbeta assisterande. Vidare är du nyfiken på nya arbetsuppgifter och strävar efter att alltid göra ditt bästa. Slutligen är du van vid att sitta och knappa vid datorn och har även lätt för att sätta dig in i nya program eller system.