Administrativ Assistent till kund i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Detta är ett konsultuppdrag med omgående start fram tills 31/12 2024, med mycket goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering. Tjänstens omfattning är på heltid under kontorstider och med utgångspunkt från kontoret i centrala Stockholm med viss möjlighet till hybridarbete.

Ditt uppdrag

I rollen som Administrativ Assistent har du en viktig funktion i organisationen där du på daglig basis bemöter människor via telefon och mejl samt har flera interna kontaktytor. Du kommer många gånger vara den första och enda kontakten in i organisationen och kommer på ett vägledande och stöttande sätt hjälpa personerna. Vidare kommer du att hantera en del administration, webbinar samt tillsammans med dina kollegor se till att kontoret är i ordning.

Exempel på arbetsuppgifter:

Ta emot inkommande samtal och mejl
Administration i interna system
Internkommunikation med kollegor och andra avdelningar
Extern kommunikation med andra företag och verksamheter


 

Din bakgrund

Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av en administrativ roll, gärna även inom ekonomiadministration eller handläggning/rådgivning. Du har god kommunikativ förmåga i svenska och engelska, både i tal och skrift. För att lyckas i rollen ser vi också att du har mycket god datavana och goda kunskaper i Officepaketet.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är lösningsorienterad, prestigelös med en professionell framtoning. Du får ofta höra att du är serviceinriktad och har förmågan att bemöta människor på ett ödmjukt och lyhört sätt. Du har förmåga att organisera och strukturera arbetet på ett flexibel och drivande vis. Med ett proaktivt arbetssätt ser du när något behöver göras eller kan förbättras/förenklas. Du ska tycka om att arbeta med IT-stöd och kommer gärna med förslag på utveckling av administrativa rutiner och processer.

Det är meriterande om du har erfarenhet från HR eller en akademisk utbildning inom HR eller liknande område.

När du blir en av oss

Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag finns vi i Sveriges storstadsregioner Stockholm, Göteborg och Malmö.

Om du vill veta mer

Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Kandidatansvarig Elin Eriksson (elin.eriksson@thepace.se) och Konsultchef Emilie Runnegård Shawwaf (emilie.runnegard@thepace.se).

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Pace
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 oktober 2023
  • Ansök senast: 2 november 2023

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024