Administrativ assistent till kund i Järfälla

Administrativ assistent till kund i Järfälla

Arbetsbeskrivning

AxÖ Consulting är ett konsult- och rekryteringsföretag med kontor i Karlskoga, Örebro, Luleå, Umeå, Örnsköldsvik, Skellefteå och Malmö.

Vi erbjuder tjänster inom rekrytering, bemanning, strategisk kompetensförsörjning och mycket mer. 

Vi söker just nu en administrativ assistent för ett spännande konsultuppdrag till en av våra kunder i Järfälla. Har du erfarenhet av administrativt arbete och trivs i en roll där du får bidra med stöd och struktur? Då kan det här vara rätt möjlighet för dig! 

Din framtida utmaning  

Som administrativ assistent kommer du vara en stöttande funktion till cheferna på inköpsavdelningen. Du ingår även i assistentgruppen för inköpsavdelningen vilket innebär att du stöttar avdelningen med administrativt arbete ihop med andra administratörer.  

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:  

- Koordinera möten 
- Ta fram underlag för möten 
- Reseplanering 
- Kvittohantering 
- Lagring av dokument 

Kvalifikationer  

Vi ser att du som söker har erfarenhet av arbete inom administration samt erfarenhet av att arbeta med kommunikation. Du har god datorvana samt goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Det är meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område.  

Som person är du van vid att arbeta självständigt och har en god förmåga att prioritera och fatta egna beslut. Du har ett serviceinriktat arbetssätt och arbetar strukturerat och effektivt. För att lyckas i rollen är du en flexibel person med god social kompetens som gillar mötet med andra människor. I denna roll är du en viktig resurs för chefer och kollegor, därför trivs du i miljöer där du får möjlighet att stötta och vara en hjälpande hand. 

Om konsultuppdraget 

Som konsult är du anställd av AxÖ Consulting men arbetar på uppdrag ute hos våra kunder. Vi har lång erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen, vi vet därför hur viktigt det är att ge dig rätt grund att stå på för att vi tillsammans ska kunna bedriva en professionell konsultverksamhet. Hos oss får du chansen att utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du stärker ditt CV på några av regionens, och till och med Sveriges, mest ansedda och attraktiva bolag. Att arbeta som konsult via AxÖ Consulting är tryggt, roligt och utvecklande. För att du ska trivas erbjuder vi dig kollektivavtalade anställningsvillkor och vi arrangerar regelbundet sociala aktiviteter så att vi kan lära känna varandra lite bättre.  

Information och ansökan 

Detta är en annons för konsultuppdrag via AxÖ Consulting. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. För frågor om uppdraget, vänligen kontakta rekryteringsansvarig: Elin Hedbom: Elin.hedbom@axoconsulting.se  

Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. 

AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Olle Öijen
079-337 33 17
Linda Axäng, rekryteringsansvarig
079-342 54 42

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AxÖ Consulting
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2024
  • Ansök senast: 23 december 2024

Besöksadress

Dammbrovägen 5
None

Postadress

Dammbrovägen 5
Karlskoga, 69180

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024