Administrativ assistent till kund i Stockholm

Administrativ assistent till kund i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Som Administrativ assistent är du spindeln i nätet och kommer att ha varierande administrativa arbetsuppgifter. Du ansvarar dagligen för inkommande post och samtal och sköter mötes- och resebokningar. Du sammanställer och producerar material inför möten med hjälp av Excel och andra Office applikationer. Du kommer även att ta noteringar kring möten/projekt och ordna aktiviteter inom gruppen.



För att lyckas i rollen som Administrativ assistent behöver du trivas med administrativt arbete, vågar ta för dig och ta egna beslut. Du gillar att ha struktur i ditt arbete samtidigt som du har flera uppgifter parallellt. Du har en god prioriterings förmåga, arbetar bra självständigt samtidigt som du har en stor samarbetsförmåga och bidrar till en god stämning.

Kompetenskrav

- Minst 2 års erfarenhet av liknande arbete (koordinator, assistent, VD-assistent)
- Varit delaktig i affärsrelaterade projekt
- God kommunikativ förmåga
- Goda kunskaper i Microsoft Office
- Förmåga att behärska engelska obehindrat i tal och skrift
- Duktig på att utforma, ta fram och sammanställa presentationsunderlag



Meriterande:

- Högskoleutbildning
- Erfarenhet av programvara för projektledning

Observera att CV måste vara på engelska!

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.



Cv behöver vara på engelska
Varmt välkommen med din ansökan!




Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 januari 2022
  • Ansök senast: 6 februari 2022

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


Chefssekreterare till VO internmedicin i Landskrona

Chefssekreterare till VO internmedicin i Landskrona

20 december 2024

Chefssekreterare till VO Vuxenpsykiatri Malmö/Trelleborg

Chefssekreterare till VO Vuxenpsykiatri Malmö/Trelleborg

18 december 2024

Planeringssekreterare till Vård och omsorgsförvaltningen i Mölndal

Planeringssekreterare till Vård och omsorgsförvaltningen i Mölndal

19 december 2024