OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tretton städer från Stockholm i söder till Piteå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se
Om företaget
Vill du gå till jobbet och känna att du bidrar till ett bättre samhälle och smartare välfärd? Är du en administrativ stjärna som sätter service först, gillar struktur, är proffs på hur man bäst förvandlar data till lättbegriplig text och bild och har avancerade boknings- och kalenderkunskaper i outlook, – då är du den vi söker!
Som ledningsassistent hos våran kund kommer du jobba nära deras Affärsområdeschef och ledningsgrupp i deras arbete att skapa bästa förutsättningarna för verksamheten och dess medarbetare att hjälpa offentlig sektor att skapa mesta möjliga nytta för alla Sveriges invånare.
Dina arbetsuppgifter
I rollen kommer du jobba nära Affärsområdeschefen i hans dagliga arbete, stötta, koordinera och administrera allt från interna möten och konferenser. Till att ta ned, administrera och kommunicera anteckningar och beslut. Vidare kommer du driva olika uppdrag och förbättringar, förvalta befintlig struktur, analysera data och ta fram olika presentationer. Du jobbar också nära övrig ledningsgrupp och ansvarar för gemensamma möten och aktiviteter. Arbetet med kommunikation av olika slag kommer att vara en röd tråd i uppdraget – att samla och sammanställa information från och till olika delar av organisationen och externa parter, delta i planering, tillgängliggöra planer och beslut och annan viktig information på olika sätt och i olika medier.
Din profil
För att kvalificera för tjänsten ser vi att du har:
• Minst två till fem års relevant arbetslivserfarenhet av arbete som assistent till högre befattningar
• En god skribent som kommunicerar professionellt på svenska, i skrift och verbalt
• Goda kunskaper i Officepaketet (Excel, Powerpoint primärt)
• Mycket god administrativ förmåga
• Serviceinriktad
• Hög diskretion och förståelse för hantering av känslig information
Som person arbetar du strukturerat, effektivt under egen motor och trivs i ett högt tempo där du kan och förväntas ta självständiga beslut. Du är flexibel och problemlösande. Du ser dig själv vara en stark koordinator med en god förmåga att identifiera viktiga detaljer samtidigt som du har helikoptervy. Vidare är du duktig på att hantera flera uppgifter samtidigt och har god förmåga att sätta dig in i nya områden. Att du sedan är en schysst teammedlem och duktig på att interagera med andra ser vi som en självklarhet.
Uppdraget är till en början mellan 3-6 månader men med möjlighet till att gå över till kund efter uppdragstidens slut.
Ansökan
I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.
Hur går ansökningsprocessen till?
Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag!
Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se.