Administrativ assistent till kundservice

Arbetsbeskrivning

Vi säljer restaurangutrustning via katalog och nätet och det går bra för oss. Därför söker vi en administrativ assistent.

Sökande kan vara unga drivande personer som vill komma in i arbetslivet och ser sin framtid på ett kontor. Ungdomar med tyskkunskaper som vill söka jobb eller börja med inledande praktikplats hos oss.

Det är viktigt att man har intresse och engagemang för postorder och e-handel. Grundläggande kunskaper i tyska behövs men goda kunskaper i tyska är en fördel.
Du måste också ha goda kunskaper i Officepaketet.

Arbetet kommer bland annat innebära:
- Fakturahantering
- Utskick av kataloger
- Registrering av fax- och internetbeställningar
- Offerter och orderbekräftelser
- Kontaktperson för offentliga upphandlingar
- Reklamationshantering
- Organisation av returfrakt
- Arkivering
- Registrering av betalningar (kundreskontra)
- Övriga administrativa uppgifter och support till företagsledningen

Sammanfattning

  • Arbetsplats: VEGA Sverige AB
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 20 oktober 2010
  • Ansök senast: 21 november 2010

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024