OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Varierande dagar, internationell miljö och många kontaktytor, stämmer det in på vad du söker i nästa roll? Just nu letar vi efter en administrativ assistent till ett läkemedelsbolag i centrala Stockholm. Är du rätt person?
Om tjänsten
Som adminsistrativ assistent kommer du att stötta företaget inom flera affärsområden så som Commercial team, Medical Affairs och Compliance. Förutom dina huvusakliga arbetsuppgifter kommer du att jobba I nära samarbete med övriga assistenter och delta I aktuella projekt.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Ansvara för administration, arkivering och journalföring
• Koordinering mellan olika kontor och länder
• Mötesbokningar och kalendarhantering
• Koordinera leveranser och posthantering
• Enklare ekonomiska arbetsuppgifter, fakturering, reseräkningar osv
Vem är du?
Vi söker dig med tidigare erfarenhet inom administration och koordinering med känsla för service och kommunikation. Självklart är du en duktig administratör och en person med struktur och ordning. Då föreget är internationellt och har engelska som affärsspråk är det en förutsättning är du är trygg och professionell i det både muntligt och skriftligt. Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av att arbeta inom medtech eller pharmabolag tidigare.
Som person är du utåtriktad och tar egna initiativ och bidrar till att driva arbetet framåt. För oss är det viktigt att du känner ansvar för det du jobbar med, tycker om att samarbeta med andra och är kommunikativ och lyhörd i ditt arbetssätt
Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Övrig information
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid under minst 6 månader med start i början av september.
Urval och intervjuer sker löpande. Ansökningar tas endast emot via annonsen på Poolias hemsida.
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Arkestål
Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist
Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson
Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson