Administrativ assistent till läkemedelsbolag

Administrativ assistent till läkemedelsbolag

Arbetsbeskrivning

Varierande dagar, internationell miljö och många kontaktytor, stämmer det in på vad du söker i nästa roll? Just nu letar vi efter en administrativ assistent till ett läkemedelsbolag i centrala Stockholm. Är du rätt person?

Om tjänsten
Som adminsistrativ assistent kommer du att stötta företaget inom flera affärsområden så som Commercial team, Medical Affairs och Compliance. Förutom dina huvusakliga arbetsuppgifter kommer du att jobba I nära samarbete med övriga assistenter och delta I aktuella projekt.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Ansvara för administration, arkivering och journalföring
• Koordinering mellan olika kontor och länder
• Mötesbokningar och kalendarhantering
• Koordinera leveranser och posthantering
• Enklare ekonomiska arbetsuppgifter, fakturering, reseräkningar osv


Vem är du?
Vi söker dig med tidigare erfarenhet inom administration och koordinering med känsla för service och kommunikation. Självklart är du en duktig administratör och en person med struktur och ordning. Då föreget är internationellt och har engelska som affärsspråk är det en förutsättning är du är trygg och professionell i det både muntligt och skriftligt. Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av att arbeta inom medtech eller pharmabolag tidigare.

Som person är du utåtriktad och tar egna initiativ och bidrar till att driva arbetet framåt. För oss är det viktigt att du känner ansvar för det du jobbar med, tycker om att samarbeta med andra och är kommunikativ och lyhörd i ditt arbetssätt

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Övrig information

Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid under minst 6 månader med start i början av september.
Urval och intervjuer sker löpande. Ansökningar tas endast emot via annonsen på Poolias hemsida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 augusti 2021
  • Ansök senast: 1 september 2021

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024