OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
Vi söker dig som vill arbeta som administrativ assistent till en av våra kunder som är verksamma internationellt och arbetar med snabbrörliga konsumentprodukter samt läkemedel. Din roll som administrativ assistent är att säkerställa hög administrativ kvalitet, processanpassning och korrekt dokumentation.
Detta är ett konsultuppdrag och tjänsten är på heltid med start 26 augusti 2024 och kommer pågå minst 12 månader. Kundens kontor ligger i Solna.
Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.
Arbetsuppgifter:
I rollen som är en administrativ och en assisterande roll innebära det att du kommer samarbeta med flera team i bolaget. Du kommer att arbeta proaktivt och vara beredd på snabba åtgärder vid eventuella problem som kan äventyra deadlines eller efterlevnad.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Sponsring, auskultationer, avtal. CRM-systemhantering, inköpsorderskapande, dokumentation.
- Betalningar inklusive proaktiv uppföljning och ärendehantering.
- Hantera administration i olika system från initiering till slutförande.
- Samarbeta och kommunicera internt och externt för att lösa problem, flaskhalsar och säkerställa snabb leverans i en komplex miljö med flera intressenter.
- Kalenderhantering och kostnadsrapportering för Nordisk VD.
- Behålla relevant information och dokumentation (elektronisk eller papperskopia) i enlighet med arkiveringsschema och nordiska arkiveringsrutiner.
Din bakgrund:
Vi söker dig som har någon form av kandidatexamen. Vi ser att du har erfarenhet från en liknande roll i minst 1-3 år och branschvana från t.ex. sjukvård eller läkemedel. Goda kunskaper i MS Office är ett krav och gärna erfarenhet av arbete med ekonomi och/eller CRM-system. Flytande i svenska och engelska, tal och skrift. Du bör också kunna sätta dig in i nya system/uppgifter på kort tid och ha förmågan att hantera flera parallella aktiviteter. Rollen kräver även att man har god kommunikationsförmåga. För att axla denna roll har en hög känsla för etik i relation till behandling av känslig eller konfidentiell information.
Som person är du flexibel, strukturerad, serviceinriktad och har förmågan att leverera lösningar samt arbeta kundfokuserat. Du ska ha ett processorienterat tankesätt och öga för detaljer. Samt viljan att ta ansvar och äga dina arbetsuppgifter. Förmågan att kunna prioritera, vara proaktiv och arbeta självständigt med en positiv attityd.
Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg