OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se
Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.
Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag.
Arbetsuppgifter
Vi söker efter en kandidat för att fylla rollen som assistent och produktionsplanerare för kunds räkning i Södertälje.
Arbetsuppgifterna inkluderar att stödja olika administrativa aktiviteter, övervaka och stödja planeringen av produktionen. Rollen kräver omfattande arbete inom affärssystemet (D365), vilket innebär att registrera, uppdatera, underhålla register, genomföra kontroller, övervaka, och följa upp olika processer.
Din profil
Noggrannhet och ett starkt intresse för detaljer är av yttersta vikt i detta arbete. Du bör kunna arbeta delvis självständigt och ta eget ansvar samtidigt som du respekterar och följer fastställda rutiner och regelverk utan att chansa. Din serviceinriktning, effektivitet och förmåga att noggrant planera och prioritera ditt arbete är avgörande.
Arbetet innebär perioder av hög stress där du behöver vara stresstålig och trivas med ett högt arbetstempo samt många kontakter. Under andra perioder kan arbetsvolymen vara lägre, och här behöver du vara nyfiken, initiativrik och lyhörd för att förbereda, utveckla och förbättra arbetsprocesserna. God kommunikativ förmåga, både muntligt och skriftligt, är en viktig del av profilen.
Ständiga förbättringar är av central betydelse för verksamheten, och det är avgörande att du trivs med förändringar. Du bör vara öppen för en varierande arbetsmiljö och olika uppgifter samt vara nyfiken och intresserad av att lära dig om alla aspekter av verksamheten.
Krav:
- Svenskt språkbruk
- Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
Meriterande:
- Erfarenhet av affärssystemet Microsoft Dynamics 365
- Arbetat inom bilbranschen
- Kunskap om PDI processer är meriterande, liksom erfarenhet av affärer med VGS och Mercedes.