OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker till marknadsavdelningen på Sectra Imtec en administrativ assistent som kan hantera ett brett spektrum av uppgifter såsom: - Administration i samband med kurser och konferenser - Bistå marknadskommunikationsgruppen i deras dagliga arbete med exempelvis mässor, broschyrer, översättningar och utskick - Hantering av kundenkäter, interna enkäter och marknadsundersökningar - Hantering av arbetsansökningar Den kandidat vi söker uppfyller följande kvalifikationer: - Du har en nyligen avslutad gymnasieutbildning med mycket goda betyg. - En portion humor, positiv inställning och hjälpsam attityd är viktigt både för jobbet och för klimatet på Sectra. - Du skriver och uttrycker dig bra på Engelska och Svenska. Ytterligare ett språk är meriterande. - Du har god eller mycket god datorvana (Word och Excel). - Du är noggrann men samtidigt en person som ser till att både detaljer och helhet fungerar. - Eget driv, initiativkraft och hög arbetskapacitet är andra egenskaper som vi värdesätter.