OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm.
Beskrivning
Mikamottagningen är en specialistverksamhet inom Enheten stöd och skydd, Socialförvaltningen Stockholm stad.
Vi erbjuder stöd till vuxna personer som har sex mot ersättning, skadar sig med sex eller är utsatta för människohandel för sexuella ändamål.
Målgruppen är heterogen beträffande kön, könsidentitet, sexuell identitet, ålder, erfarenhet av missbruk, etnisk bakgrund, socioekonomisk bakgrund och psykisk hälsa. Vi arbetar uppsökande i gatumiljö eller på andra arenor där prostitution eller människohandel för sexuella ändamål kan förekomma.
Mikamottagningen är HBTQ-certifierad och arbetar dagligen med bemötande frågor där fokus ligger i ett normkritiskt tänkande.
Mikamottagningen är samlokaliserade med Spiralprojektet som tillhör Stockholms läns landstings beroendevård. De patienter som kommer till Spiralprojektet har erfarenhet av missbruk och/eller säljer sex mot ersättning. En barnmorska är anställd av SLL även gynekolog och psykiatriker finns på konsultbasis. Enligt avtal med SLL har Mikamottagningen ansvar att utföra vissa administrativa uppgifter för Spiralprojektet samt fakturering åt Relationsvåldcentrum och Samtalsmottagningen.
Arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill ha ett administrativa arbetet och ansvara för receptionen.
Placering är på Mikamottagningen på Högbergsgatan där receptionen är navet i hela verksamheten.
Du kommer att ansvara för receptionen med ansvar för tidsbokning via telefon/e-post, ta emot tidsbokad besök för både mottagningarna och inskrivning av Spiralprojektets patienter. Du förväntas ta emot och ge ett gott bemötande vill våra patienter/klienter.
Dina arbetsuppgifter blir att arbeta med administrativt service både internt mot verksamheterna och externt mot samarbetspartner. Ansvar för fakturering, dokumentation och arkivering, beställningar, statistik och olika slags kundkontakter via besök/telefon/e-post.
Dina arbetsuppgifter kan komma att ändras över tid utifrån behov inom enhetens uppdrag.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har utbildning med administrativt inriktning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig Du ska ha erfarenhet av administrativt arbete och kunna arbetar lika bra självständigt som i grupp. Du har förmåga att prioritera och är stresstålig, flexibel samt serviceinriktad och ordningsam.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Meriterande att du har kunskaper i Agresso och Platina gällande leverantörsfakturor och god datorvana.
Som anställd i socialörvaltningen har du flextid, sommartid, friskvårdstimme och möjlighet till semesterväxling. Du har möjlighet att förmånligt köpa träningskort till Stockholms stads simhallar med gym och träningsanläggningar.
Varmt välkommen med din ansökan!
Stockholms stad arbetar med kompetenbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Eva Åsander, HR-konsult, tel 08-508 11 519
eva.asander@stockholm.se
Camilla Ströberg
bitr enhetschef
Anne Höjer
0850825910
Lena Eriksson bitr Enhetschef
08-508 44 061 lena.i.eriksson@stockholm.se
Emir Efendic, biträdande enhetschef
08-50842084, emir.efendic@stockholm.se
Ulrika Wahlström, HR-konsult
08-508 11 733 ulrika.wahlstrom@stockholm.se
Jenny Swärd, Avdelningschef
08- 508 25 350
Emir Efendic, biträdande enhetschef
08-508 42 084 / emir.efendic@dtockholm.se
Mats Holmström/HR-konsult
08-508 117 35
Ulrika Jernberg/Enhetschef
08-508 331 18