OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en glad och noggrann doer som tycker om att arbeta administrativt? Vill du hoppa på ett meriterade uppdrag på en myndighet som värnar om miljö och natur? Är du tillgänglig omgående? Då ska du läsa vidare!
Om tjänsten
Perido söker en assistent till ett längre uppdrag hos en av våra kunder, en statlig myndighet med stort fokus på samhällets miljö och natur. Tjänsten är placerad på kundens kontor i Söderhamn.
Dina arbetsuppgifter
Till den här rollen som assistent söker vi dig som vill skaffa dig mer arbetslivserfarenhet inom administration. Som assistent kommer du vara ett stöd till dina kollegor som behöver hjälp med diverse uppgifter inom kontor och administration. En del av arbetsuppgifterna kommer bland annat innebära öppning och sortering av post, inskanning och arkivering av dokument.
Dina egenskaper
Vi ser att du som söker har en noggrann och strukturerad sida, likväl som du är effektiv och trivs bra med att arbeta över flertalet kontaktytor inom verksamheten. Vidare ser vi gärna att du är en positiv lagspelare med ett öga för detaljer, som inte räds för att hugga tag i arbetsuppgifter som vanligtvis inte ingår i ditt ansvarsområde.
Är det här uppdraget för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker dig som har:
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Goda kunskaper i MS-Office
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift
Meriterande:
Erfarenhet av administrativt arbete
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag. Tillträde omgående.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32098 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.