OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Skulle du beskriva dig själv som en kommunikativ lagspelare som är en fena på administration? Har du tidigare gedigen erfarenhet från en roll som assistent? Då kan vi ha en spännande tjänst till dig, just nu söker vi nämligen efter en administrativ assisten till en myndighet i centrala Helsingborg. Låter detta som någonting för dig? Tveka då inte att söka denna tjänst redan idag.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Tjänsten innebär en bred roll inom administration och kommer bland annat innefatta administrativa frågor beträffande planering, beredning, bevakning och uppföljning av ärenden och kontrakt.
Att bistå distriktet/projektet med resebokningar.
Kontakt mot resebyrå samt uppdatera resor i kalendern.
Förbereda möten med bokningar, dagordningar, kallelser och samla in underlag.
Medverka på möten och föra anteckningar samt distribuera anteckningar till berörda.
Administrera arbetsrum (SharePoint) med struktur för dokument samt behörigheter för både avdelning, enheter och projekt.
Arbetstider
Uppdraget är på heltid under kontorsarbetstid 08.00-17.00. Initialt sträcker sig uppdraget i 1 års tid med möjlighet av förlängning.
Kvalifikationer
Krav för tjänsten:
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Minst 3 års erfarenhet som assistent
God datorvana i MS Officepaketet
Goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
Vidare är det meriterande om du har erfarenhet av Share Point.
Utöver ovannämnda ska-krav ställer vår kund även höga krav på förmågan att kunna kommunicera och att förstå innebörden i att arbeta nära och tillsammans med såväl interna kollegor som externa leverantörer.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
2020-04-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Danielle Giander, Konsultchef, danielle.giander@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044