Administrativ assistent till Myndighetsutövning

Administrativ assistent till Myndighetsutövning

Arbetsbeskrivning

KÄNSLAN AV ATT BIDRA. MÖJLIGHETEN ATT PÅVERKA
Det händer mycket i Norrköping. Allt fler företag väljer att etablera sig här och vi växer dagligen med nya invånare. Att arbeta i Norrköpings kommun betyder att du är med och skapar välfärden. Våra 11 000 medarbetare bidrar och gör skillnad. Varje dag. Vi erbjuder en kreativ och dynamisk arbetsplats för nyfikna och öppna människor som vill ha mer än ett jobb. Tillsammans skapar vi Norrköpings framtid.

VÅR VERKSAMHET

Myndighetsutövningen är en del av vård- och omsorgsnämndens verksamhet. Inom myndighetsutövningen arbetar olika funktioner såsom LSS-handläggare, biståndshandläggare, anhörigkonsulter, kurator, koordinator, debiteringshandläggare med flera. 

ARBETSBESKRIVNING

Som assistent arbetar du gentemot hela myndighetsutövningen med varierade arbetsuppgifter tillsammans med dina kollegor. Du arbetar med viss handläggning där du är mer ansvarig samt med dagliga arbetsuppgifter som till exempel arkivgöromål och posthantering.

I arbetet ingår det att hantera ett stort antal uppgifter och krav på samma gång och att prioritera mellan dessa.

Du bidrar till vårat arbete med ständiga förbättringar, både genom att utveckla ditt eget arbete och att delta i större utvecklingsaktiviteter när behov finns.

Du arbetar med olika system som till exempel Treserva, Cosmic link2, Norrdok, Visma med mera. Arbetsinnehållet kan ändras efter tid beroende på verksamhetens behov.

DIN PROFIL

Vi söker dig som har minst treårig gymnasial utbildning, med inriktning mot administration eller annan likvärdig utbildning och som har god erfarenhet av att ha arbetat med kvalificerade administrativa uppgifter.

Som person är du serviceinriktad och noggrann. Du är strukturerad och har förmåga att se din roll i ett större sammanhang. Vidare är du trygg som person och bekväm med att arbeta självständigt samt tillsammans med andra i grupp.

Om du har erfarenhet att arbeta i Officepaketet och verksamhetssystemet Treserva är detta meriterande. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska.

MER INFORMATION OCH ANSÖKAN

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse.  

Vill du veta mer om tjänsten kontaktar du Sandra Persson, enhetschef, på 011-15 28 24.

Vi vill ha din ansökan senast den 20 februari.


Vi söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning.

När du söker jobb hos oss i Norrköpings kommun använder du dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på ansök längst ner i annonsen.

Välkommen med din ansökan!

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Norrköpings kommun
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2022
  • Ansök senast: 20 februari 2022

Postadress

Förvaltningshuset Rosen Trädgårdsgatan 21
NORRKÖPING, 60242

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024