OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nator är ett av Stockholmsregionens ledande företag inom markförädling. Vi har 30 anställda och konsulter som är verksamma i hela Storstockholmsområdet och Uppsala. Vårt mål är att hålla högsta kvalitet på alla våra tjänster där fokus ligger på att göra våra kunder framgångsrika. Vi utvecklar hela tiden vår organisation och månar om att hitta engagerade medarbetare med hög kompetens och servicekänsla. Allt för att våra kunder ska få förstklassig rådgivning och vägledning. Vårt fokus ligger på att ta fram på tids- och kostnadseffektiva lösningar med tydliga arbetsprocesser. Det ska vara smidigt att samarbeta med oss.
Nator grundades av Jonas Schmidt, som tidigare varit verksam som projekt- och produktledare inom dels Telekom och Byggbranschen.
Då Markentreprenadbranschen är komplex och omsättningshastigheten hög har vi funnit ett ökat behov av adekvat projektledning med fokus på kostnad och leveranstid. Allt för att byggprojektet skall få den allra bästa starten i förädlingsprocessen. Erfarenheterna från projektledning inom flera olika områden ligger till grund för hur vi verkar och arbetar för att spara pengar och korta ledtiderna åt våra uppdragsgivare.
Nator AB | (http://natorab.se/)
Genom att vara seriösa och delaktiga, ger vi våra kunder trygghet och frid vilket leder till långsiktigt förtroende, där vi sparar pengar åt våra kunder. Tillsammans med duktiga medarbetare bygger vi ett företag som ger högsta service inom branschen. Vi vill göra skillnad.
Företaget står inför en tillväxtresa och för rätt individ finns det stora möjligheter att utvecklas i företaget.
Nator behöver nu rekrytera en Administrativ assistent vars uppgift kommer vara att agera som "Spindeln i nätet"
Som Administrativ assistent kommer dina arbetsuppgifter vara:
- Administratör av Planering och Schemaläggning
- Inneha spindeln i nätet funktion
- Kontorsansvarig
- Fakturering
- Event koordinator med ansvar för budget och planering
- Inköpshantering och förhandling
- Sköta företagets hemsida och sociala medier
Krav:
- Grundläggande ekonomikunskap
- Flytande Svenska och Engelska i tal och skrift
Vi söker dig som :
- Har erfarenhet av en liknande roll på ett byggbolag, städbolag, eller inom reklambranschen. Ev. som Projekt- eller ekonomi assistent
- Har erfarenhet av KMA hantering (Kvalitet, Miljö, Arbetsmiljö)
- Trivs med att arbeta i en multikulturell miljö
- Är lösningsorienterad och ser möjligheter i stället för problem
- Är social med en "Can Do" mentalitet
- Meriterande om du har erfarenhet av inköps hantering
Stor vikt kommer läggas på att dina personliga egenskaper och värderingar passar in på företagets värderingar
Övrigt:
Start: Enligt överenskommelse
Arbetstider:
Placering: I företagets lokaler på Vallentunavägen 401 i Upplands Väsby
Anställningsform: Heltid med 6 mån provanställning
Sista ansökningsdag: 2021-11-28
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan.