OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tycker du om administration, att ge god service och vill ta dig an en ny utmaning?
Just nu söker vi på Processus dig som vill jobba med administration och stötta vår Office Manager i det dagliga arbetet på Processus. Här får du möjlighet att bredda ditt nätverk och få ännu mer arbetserfarenheter.
Om tjänsten
- Vara ett administrativt stöd i bland annat fakturahantering, dokumenthantering, sammanställa uppgifter och beställningar.
- Stötta med planering och bokning av möten, resor och diverse arrangemang på Processus.
- Tjänsten är en deltidsanställning på 50 % med goda möjligheter till förlängning.
- Du kommer att utgå från vårt huvudkontor på Hantverkargatan i Stockholm.
Om dig
För att lyckas i rollen som administrativ assistent är det viktigt att du kan:
- Kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift
- Har datavana
- Strukturerad och har god planeringsförmåga.
- Vara service minded och prestigelös, har god initiativförmåga samt förmåga att själv se hur du som assistent kan bidra på kontoret och i det dagliga arbetet.
- Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper.
Det är meriterande om du har tidigare administrativa arbetserfarenheter men inte ett krav.
Vad vi erbjuder
En levande arbetsplats där ingen dag är den andra lik. Vi är ett team som har roligt ihop, utvecklar och stöttar varandra. Vi värnar om att ha en bra balans mellan jobb och privatliv.
- En stark kultur som präglas av personlig utveckling och kompetensutveckling.
- Flexibel arbetsmiljö och stor frihet under ansvar.
- Förmåner och friskvårdsbidrag
- Tjänstepension
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan nu.
Läs mer om Processus på
www.processus.se (http://www.processus.se/)