Administrativ assistent till Saab!

Administrativ assistent till Saab!

Arbetsbeskrivning

Ta steget in i spännande världen av innovation och teknologi som administrativ assistent hos Saab! Som en nyckelspelare i ett globalt företag kommer du att stödja och koordinera viktiga administrativa processer och bidra till att säkerställa smidig verksamhet. Gå med i Saab-familjen och hjälp till att forma framtidens lösningar inom försvars- och säkerhetsindustrin.

Om tjänsten
Vi söker nu en administrativ assistent till Saab för ett konsultuppdrag. Uppdraget är mellan perioden: 2023-08-27 - 2023-11-30, med eventuell möjlighet till förlängning. Omfattningen är på heltid med placering i Järfälla.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Du kommer att vara en del av EWAS Assistant Support-team som ansvarar för att tillhandahålla ett effektivt administrativt stöd och service till affärsenheten Electronic Warfare and Aircraft Systems. Du kommer att ha ett nära samarbete med Assistant Support-teammedlemmar.

• Stötta alla medarbetare inom affärsenheten med administrativa uppgifter, såsom resor, konferensbokningar, inköp av utrustning mm.
• Hjälpa till att boka konferensanläggningar
• Problemlösning i det dagliga arbetet, både högt och lågt

Vem är du?
För att trivas i denna roll tror vi att du är en skicklig, trygg och proaktiv person med gedigen tidigare erfarenhet från liknande befattning, gärna i en internationell och dynamisk miljö. Du har god systemvana, hanterar Office-paketet väl och lätt för att lära dig nya system. För dig är serviceminded, välstrukturerad och proaktiv inte bara ord, det är vem du är. Du är självständig, flexibel och har en stor förmåga att organisera och genomföra ett flertal uppgifter inom önskade deadlines. Du är en lagspelare, god kommunikatör och lyhörd. Då arbetsuppgifterna kan variera behöver du vara prestigelös, ha förmågan att prioritera och stötta där det behövs. Du behöver vara flytande i tal och skrift på både svenska och engelska.

Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

About the organisation
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juli 2023
  • Ansök senast: 3 augusti 2023

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024