Administrativ assistent till spännande kund

Administrativ assistent till spännande kund

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som har hög känsla för kvalitet och service, en positiv person som har lätt för att samarbeta. Är du den vi söker till tjänsten som Administrativ assistent?

Arbetsuppgifter
Du kommer i denna roll som administrativ assistent främst jobba gentemot två chefer.

I arbetsuppgifterna ingår att boka resor, skriva protokoll på möten vid behov. Uppvaktningar: blommor/presenter/kaffe-tårta osv. Bereda granskningsnämndsärenden, förbereda möten/konferenser (be om offerter, boka lokaler, säkra upplägg/logistik) internt och externt. Ansvarar för gemensamma mejlgrupper plus övriga administrativa uppgifter av praktisk karaktär. Exempelvis administrativa arbetsuppgifter vid intag av vikarier.

Uppgifterna är varierande och händelserika där mer rutinbetonade sysslor blandas med "ad-hoc" uppgifter. Du blir allt-i-allo och spindel i nätet, därtill är du det sociala kittet mellan avdelningarnas medarbetare
Vem är du?
Du är noggrann, strukturerad och självständig. Du har gott omdöme och en hög känsla för kvalitet och service. Du är en positiv person som har lätt för att samarbeta. Du tycker om att arbeta i ett stundtals högt tempo och är bekväm med att sköta många uppdrag parallellt vilket kräver ett flexibelt förhållningssätt med förmåga att ta egna initiativ och själv prioritera mellan arbetsuppgifter.

Vi söker dig som har;

• Flerårig erfarenhet av administration
• Datorvana och lätt för att lära nya programvaror
• En stark ansvarskänsla och tycker om att samarbeta
• Lätt att uttrycka dig på svenska i tal och skrift

Du erbjuds
Vi erbjuder dig ett konsultuppdrag hos vår kund på heltid 100% med start så snart möjligt och löper i sex månader, med chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av Jurek och erbjuds en visstidsanställning. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Kajsa Lidén på kajsa.liden@jurek.se 
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 oktober 2021
  • Ansök senast: 15 oktober 2021

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


22 november 2024