Administrativ assistent till Stockholm

Administrativ assistent till Stockholm

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en administrativ roll och vill vara del av en organisation som gör skillnad? Vi söker nu för kunds räkning en administrativ assistent för omgående start.

Dina arbetsuppgifter

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta, men begränsas inte till;
• Stötta institutionsprefekt samt institutionens övriga personal
• Registrera och hantera uppgifter i olika system
• Sammanställa material och rapporter
• Kontakt med olika samarbetspartners
• Dokumentera och handlägga olika ärenden samt arkivera dessa
• Administrera fakturor, inköp, konferens-, examenshögtids- och resebokningar
• Boka, förbereda och skriva minnesanteckningar/protokoll på diverse möten.
• Skriva olika former av texter

Vem är du?
Vi söker dig med några års arbetslivserfarenhet från en liknande roll, gärna i en administrativ supportfunktion där du tidigare har fört protokoll. Som person är du noggrann, självgående och tar ett stort ägandeskap över dina arbetsuppgifter. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift samt goda kunskaper i Officepaketen.

Du erbjuds
Du erbjuds en varierad och koordinerande tjänst hos vår kund som bedriver utbildning och forskning inom områden som vård, omsorg, välfärd och socialt arbete. Du kommer ha en viktig supportfunktion i en organisation som gör skillnad och får möjlighet att arbeta med kompetenta kollegor som drivs av utveckling och engagemang. Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet, vilket innebär att du är anställd hos Jurek rekrytering och bemanning men arbetar hos vår kund, som sitter i trevliga lokaler på Södermalm. Uppdraget förväntas starta omgående och pågå fram till sista april 2023. Då urvalsprocessen sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt.
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Felicia Pettersson på felicia.pettersson@jurek.se

Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Sökord: administrativ assistent, koordinator, ledningsstöd, administration, sekreterare, administratör, chefssekreterare, executive assistant

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 november 2022
  • Ansök senast: 29 december 2022

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024

20 november 2024