OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi en administrativ assistent till Swedbank i Sundbyberg på deras huvudkontor.
I rollen kommer man behöva stödja Group Legal, som ansvarar för koncernens samlade behov av juridisk kompetens. Inom Group Legal har vi engagerade och kunniga medarbetare som levererar mervärde inom bankens alla områden. Vi jobbar tillsammans, är engagerade och vi tror på att känna arbetsglädje – varje dag.
Du kommer tillsammans med vår övriga support vara det administrativa navet och bidra med att fortsätta att utveckla Group Legal vad gäller processer, rutiner och effektivitet inom det administrativa området.
Rollen kommer vara placerad på Swedbanks huvudkontor i Sundbyberg, Landsvägen 40.
Uppdragets längd: sex månader med god chans till direktanställning efter uppdragets slut för rätt person.
Tjänsten är på heltid, 38,5h/ veckan. Arbetstiderna ligger schemalagda mellan 08:00 – 17:00.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Arbetet innebär varierade uppgifter, bl.a:
Hantera onboarding och offboarding för hela Group Legals medarbetare
Supportera i olika administrativa frågor såsom fakturahantering, reseräkningar, olika arrangemang, hantera underskrifter och notifieringar samt bistå med behörighetsbeställningar
Uppdatera Group Legals kunskapsbank samt hantera protokoll och originalhandlingar
Kvalifikationer
För att lyckas i rollen ser vi att du:
Har ett par års erfarenhet som assistent inom juridik- eller finansbranschen.
Är van att arbeta i Office-programmen och har gärna tidigare erfarenhet från arbete i stödsystem för fakturahantering, tidrapportering och reseräkningar.
Har ett välformulerat skriftspråk i svenska och du känner dig bekväm i att kommunicera på engelska.
Som person tror vi att du är prestigelös och serviceminded och kan hugga i där det behövs, högt som lågt. Du är en problemlösare med god känsla för service och innehar hög integritet. Du är nyfiken på att lära, har en vilja att utvecklas och är noggrann i ditt arbetssätt. Du har känsla för prioritering, är strukturerad och van att hantera många praktiska frågor.
Ansökan
2022-05-02, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Josefin Berg, josefin.berg@randstad.se.
Om företaget
Med 7,25 miljoner privatkunder och 552 000 företagskunder är vi den ledande banken på våra hemmamarknader. Vi erbjuder allt ifrån smidiga digitala lösningar för vardagsekonomin till mer omfattande finansiell rådgivning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044