OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Verksamhetsbeskrivning
Försäljning av varor till hotell och restaurangverksamhet. Inventarier, porslin etc.
Arbetsuppgifter
Som administrativ assistent kommer du att ha ett mycket nära samarbete med kundtjänstchef, med våra kundtjänstmedarbetare och framför allt med våra kunder. Du får också en självgående roll med egna ansvarsområden. Arbetsuppgifterna är varierande inom administration & kundtjänstområdet på den svenska marknaden..
Arbetet kommer bland annat att innebära:
- fakturahantering
-utskick av kataloger
-registrering av fax- och internetbeställningar
- offerter & orderbekräftelser
-kontaktperson för offentliga handlingar
- reklamtionshantering
-organisattion av returfrakt
-Arkivering
-registrering av betalningar(kundreskontra)
-Övriga adm. uppgifter & support till företagsledning
Din profil:
Vi söker dig som gärna har några års erfarenhet inom kundtjänst, ekonomi & administration. Rollen kräver mycket goda kunskaper i svenska & goda kunskaper i tyska är en fördel. Viktigt att ha intresse & engagemang för postorder & e-handel. Du måste ha goda kunskaper i Officepaket.
Vi ser framför oss en positiv, ambitiös, noggrann och strukturerad person. Du ska trivas i en självgående roll, men även som lagspelare där du skapar goda relationer, både internt & externt.