OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I Knivsta går framtidsandan att ta på. Läget mellan Stockholm och Uppsala, bara ett stenkast från Arlanda, är attraktivt och Knivsta växer så det knakar. Varje dag bygger vi aktivt det hållbara samhället med närhet till både storstad och vilsam natur. Vill du arbeta i en framtidskommun där du utvecklas och kan göra skillnad? Och sympatiserar du med våra gemensamma värderingar delaktighet, engagemang och tydlighet?
Välkommen till oss!
Vård och omsorgskontoret söker Dig som är intresserad av att arbeta med administrativa arbetsuppgifter, ekonomihantering och digitalisering, på en arbetsplats där vi möter människor som på olika sätt är i behov av stöd och hjälp.
ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande i det dagliga arbetet med inriktning på system som hanterar leverantörsfakturor genom distribution, sakgranskning, förkontering och attest av leverantörsfakturor. Kommunen tillämpar elektronisk fakturahantering i form av skannade fakturor och e-fakturor som distribueras genom verksamhetssystem Unit4 Business World Web. Tjänsten innebär även att bemanna receptionen på socialtjänstens Individ- och familjeomsorg. Receptionsarbetet innebär att ta emot besökare, ansvara för mail, svara i telefonen, hantering av nycklar och passerkort samt att vara behjälplig i alla slags ärenden som inkommer till receptionen tex. föra lättare dokumentation, arkivering, ta fram underlag, sammanställa och rapportera in statistik, med mera.
I arbete ingår att backa upp dina kollegor, arbetet fordrar att du har bra samarbetsförmåga och stor serviceanda, för att lätt kunna samverka med såväl interna som externa funktioner. Du har förmågan att följa instruktioner, procedurer, lagstadgade krav och policy, samt förhålla dig till uppsatta tidsplaner. Ytterligare arbetsuppgifter kan tillkomma.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har gymnasial utbildning (ekonomi- eller samhällsprogrammet). Eftergymnasial utbildning med inriktning mot ekonomiadministration är meriterande. Erfarenhet av ekonomiadministrativt arbete krävs.
Erfarenhet av receptionsarbete är meriterande. Du bör ha kännedom om socialtjänstens olika verksamhetsområden.
B-körkort krävs. En god kommunikationsförmåga i både tal och skrift förutsetts.
Urvalsarbetet sker löpande. Tillsättning kan komma ske innan sista ansökningsdag (2020-03-09)
ÖVRIGT
Knivsta kommun vill ta tillvara de kvaliteter som jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Använd länken i annonsen för att söka tjänsten. Skulle du behöva stöd når du supporten på
0771-693 693.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till kontaktpersonen i annonsen.
Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen.
Varmt välkommen med din ansökan!
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Kontaktpersoner på detta företaget
tf biträdande enhetschef Johanna Segerheim
018-347198
Enhetschef Ulla Rodestam Örsell
018-34 71 99
Enhetschef, Hemsjukvård/rehabilitering Alf Essvik
018-34 71 11
Samordnare/DSK Nina Hell
018-347217
Samordnare Johanna Mörk
018-34 72 93
Samordnare Christin Linde
018-347292
Enhetschef, Enheten för stöd och service Åsa Crafoord
018-34 70 68
Biträdande Enhetschef Hemtjänsten Helena Lindfelt
018-34 78 10
Undersköterska/Bemanningsassistent Monika Gustavsson
018-34 72 63
Bemanningsassistent Erik Lindblom
018-34 72 63