Administrativ assistent till vård- och omsorgskontoret

Administrativ assistent till vård- och omsorgskontoret

Arbetsbeskrivning

KÄNSLAN AV ATT BIDRA. MÖJLIGHETEN ATT PÅVERKA
Det händer mycket i Norrköping. Allt fler företag väljer att etablera sig här och vi växer dagligen med nya invånare. Att arbeta i Norrköpings kommun betyder att du är med och skapar välfärden. Våra 11 000 medarbetare bidrar och gör skillnad. Varje dag. Vi erbjuder en kreativ och dynamisk arbetsplats för nyfikna och öppna människor som vill ha mer än ett jobb. Tillsammans skapar vi Norrköpings framtid.

VÅR VERKSAMHET

Myndighetsutövningen är en del av vård- och omsorgsnämndens verksamhet. Inom myndighetsutövningen arbetar olika funktioner såsom LSS-handläggare, biståndshandläggare, anhörigkonsulter, kurator, koordinator, debiteringshandläggare med flera. 

ARBETSBESKRIVNING

Som assistent arbetar du gentemot hela myndighetsutövningen och arbetar med varierade arbetsuppgifter tillsammans med dina kollegor. Som assistent arbetar du med viss handläggning där du är mer ansvarig och en del är dagliga arbetsuppgifter som till exempel arkivgöromål och posthantering.  Du kommer arbeta med olika system som till exempel Treserva, Cosmic link2, Norrdok, Visma med mera. Arbetsinnehållet kan ändras efter tid beroende på uppkomna behov.

DIN PROFIL

Vi söker dig som har minst treårig gymnasial utbildning, med inriktning mot adminstration eller annan likvärdig utbildning. Du ska vara serviceinriktad och noggrann. Du ska vara strukturerad och har förmåga att se din roll i ett större sammanhang. Du är trygg som person och och bekväm med att arbeta självständigt samt har lätt för att samarbeta i grupp.

I arbetet ingår det att hantera ett stort antal uppgifter och krav på samma gång och att prioritera mellan dessa.

Du bidrar till vårat arbete med ständiga förbättringar, både genom att utveckla ditt eget arbete och att delta i större utvecklingsaktiviteter när behov finns.

Du ska ha vana att arbeta i officepaket och är meriterande om du kan verksamhetssystemet treserva. Du uttrycker dig väl i tal och skrift.

MER INFORMATION OCH ANSÖKAN

Tjänsten är på 100 % och är en tillsvidaretjänst.

Tillträdesdatum: tillträde enligt överenskommelse.

Vill du veta mer om tjänsten kontaktar du Sandra Persson, enhetschef 011-152824.

Din ansökan vill vi ha senast den 6 juni.

 


Vi söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning.

När du söker jobb hos oss i Norrköpings kommun använder du dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på ansök längst ner i annonsen.

Välkommen med din ansökan!

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Norrköpings kommun
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 maj 2021
  • Ansök senast: 7 juni 2021

Postadress

Förvaltningshuset Rosen Trädgårdsgatan 21
NORRKÖPING, 60242

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024