OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu för kunds räkning en administrativ assistent till deras avdelning Intern Service. Rollen innefattar arbete gällande inköp av kontorsmaterial, kaffemaskiner, larm och passerkort, reception samt växel. Dina dagar kommer bestå av receptions- och växelansvar samt arbetsuppgifter kring säkerställande av leverans och kontroll av avtal och kostnader.
Vem är du?
Vi tror att du har en gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi. Du har erfarenhet av serviceinriktat arbete inom reception/växel alternativt administration, gärna inom offentlig sektor. Vidare har du kunskaper i MS Office-paketet samt kan uttrycka dig väl i tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och tror att du är noggrann, tålmodig och samarbetsinriktad. Vi söker dig som har intresse för att hjälpa människor och som drivs av att ge god service och har stort kundfokus.
Du erbjuds
Du erbjuds en bred roll på ett av Göteborgs största företag beläget i centrala Göteborg. Detta är ett konsultuppdrag till och med oktober 2017 med möjlighet till förlängning.
För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Maria Holmberg via mail: maria.holmberg@jurek.se. Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Start:
Omgående
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson
Thomas Eklöf
Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki
Malin Alexandersson
Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström
Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44