OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobba som administrativ assistent på Verifone - Ett internationellt och välkänt techbolag med stora utvecklingsmöjligheter!
Vi söker en administrativ assistent på uppdrag till vår kund Verifone. I rollen kommer att assistera ekonomiavdelningen i det dagliga arbetet. Arbetsuppgifterna kommer att variera men i huvudsak att innefatta fakturahantering, administrering och uppdatering av exceldokument.
Vi söker dig som:
- Har erfarenhet av administrativt arbete alternativt studier inom området
- Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska
- Är noggrann och strukturerad
- Innehar en gymnasieexamen
Du erbjuds:
- Högt tempo och utvecklingsmöjligheter
- Vara del av ett familjärt och sammansvetsat team
- Spännande AW:s och andra företagsevent
- Ett ljust och fräscht kontor
Verifone grundades 1981 och tillhandahåller säkra och effektiva lösningar för att kunna ta betalt med kort. De är idag världsledande inom tjänster och hårdvara för kortbetalning och finns i mer än 150 länder världen över. Verifone tillhandahåller lösningar för elektroniska betalningar till alla sorters miljöer - från den lilla kvartersbutiken och obemannade automater till stora internationella butikskoncerner och e-handel.
Tjänsten är beräknad att starta omgående och dina arbetstider kommer att vara vardagar mellan 08.00-17.00. Kontoret är beläget i Hammarby-Sjöstad.
Välkommen med din ansökan. Intervjuer sker löpande!