Administrativ assistent! Uppdrag hos Bergkvist Siljan

Administrativ assistent! Uppdrag hos Bergkvist Siljan

Arbetsbeskrivning

Bergkvist Siljan är ett företag med gamla anor som bidrar till många lokala jobb och därmed en levande landsbygd. Vi är en lokal aktör som är väl förankrad i bygden och vi står för långsiktighet och trygghet både för små och stora råvaruleverantörer.
Vi sätter hållbarheten i centrum och vi skapar god ekonomi genom de stora exportintäkterna som industrin genererar. Våra färdiga produkter levereras till valda kunder och segment över världen med fokus på Norden, Asien, Europa och Nordafrika och vår omsättning är cirka 2,3 miljarder kronor.

Bergkvist Siljans verksamheter kan beskrivas i tre delar.
• Våra industrier i Insjön, Blyberg och Mora

• Vårt skogsbolag med kontor på flertalet platser i Dalarna och Gästrikland

• Gemensamma funktioner, såsom ekonomi, marknad, HR och logistik

I kombination med höga ambitioner och högt i tak skapar vi ett bra team. Hos oss bryr vi oss om varandra, där säkerhet och arbetsmiljö är en viktig del av din arbetsdag. Vi tror på ett nära samarbete med skogsägare, samarbetspartners, industri och marknad. Framtiden hör skogen till!!

Administrativ assistent

Tjänsten

Som administrativ assistent är du ett stöd för flera funktioner i bolaget, t.ex. VD, HR m.fl. Du arbetar med olika administrativa uppgifter som att uppdatera informationstavlor, hemsida, presentationsmaterial och hantera sociala medier. Det kan också handla om att hjälpa till med dokument, rapporter och arbeta med systemadministration eller vara behjälplig vid mässor.

Start omgående eller senast under året och omfattningen är 50-75%. (omfattning och arbetstid diskuteras) Du blir anställd av Lundin & Boström och uthyrd till Bergkvist Siljan i Insjön. Skriv dina önskemål om start och omfattning i ansökan.

Din profil

Vi söker dig med arbetslivserfarenhet från administration, service och datorvana. Du är självgående, gillar att ge service och har förmåga att ligga steget före. Vidare kommunicerar du väl i både tal och skrift och är van användare av olika it- och kommunikationslösningar samt sociala medier. Du är organiserad, har hög drivkraft, initiativförmåga och klarar av att hantera förändringar i jobbet och göra snabba omprioriteringar.

Ansökan

Vi samarbetar med Lundin & Boström som hanterar hela processen. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så fort som möjligt. Finns annonsen kvar så är den inte tillsatt ännu. Du ansöker via hemsida, www.lundinbostrom.se. Har du frågor är du välkommen att kontakta konsultchef/rekryteringskonsult Maria Lindström, 070-510 12 50, eller maria.lindstrom@lundinbostrom.se

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lundin & Boström
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 oktober 2022
  • Ansök senast: 27 november 2022

Besöksadress

Borganäsvägen 42
None

Postadress

Borganäsvägen 42
Borlänge, 78433

Liknande jobb


22 december 2024

Flexibelt studentjobb - B2B leadsgenerering

Flexibelt studentjobb - B2B leadsgenerering

21 december 2024

20 december 2024

20 december 2024